|
|
KMO/MINT
Marketing on the Internet
Guarantors: doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
|
|
|
|
Průběžně inovovaný předmět aplikuje poznatky z marketingu a propojuje je s informačními a komunikačními technologiemi a jejich využitím zejména pro komunikaci se zákazníky. Od roku 2024 již není k dispozici podpora v e-learningu, ale průběžně jsou doplňovány zdroje v Courseware a na přednáškách i cvičeních se pracuje s nástroji AI. Novinky v této dynamicky se rozvíjející oblasti dnes přicházejí i v řádu měsíců a na to se snažíme reagovat i průběžnou úpravou obsahu, i když se jedná jen o základy marketingu na internetu. Aplikovaným výstupem je semestrální práce, kdy studenti pracují aplikují teorii na reálné prezentaci zvolené firmy na internetu (heuristické testování dle stanoveného postupu). Součástí seminářů je také práce s reálným software pro e-shop, a příprava optimalizace prezentací na internetu s využitím obvyklých postupů a nástrojů atd. Od roku 2025 je řada aktivit spojena s aplikací nástrojů AI. To znamená, že budete připraveni nejenom teoreticky (to je také důležité pro efektivní promptování), ale zvládnete i praktickou reálnou aplikaci marketingu na internetu.
Last updated:
25.07.2025
|
|
|
|
Information about course
Brief information |
KMO/MINT
,
Marketing on the Internet
|
Teaching |
Winter semester
,
Lecture 2 [Hours/Week]
Tutorial 1 [Hours/Week]
|
Completion |
Exam,
4 credits,
|
Course has neither
prerequisite
nor
preclusive
nor
recommended (for your information)
courses...
|
|
|
|
|
Course annotation
KMO/MINT
-IS/STAG
The aim of this course is to apply the basics of marketing in the Internet environment according to the See-Think_Do-Care framework. To familiarize students with the use of the marketing mix on the Internet in the context of the dynamic development of ICT. To teach students how to analyze and design the promotion of companies and their products on the Internet. To explain e-business, e-commerce and introduce the latest trends in Internet marketing. To practise with students the implementation of an e-shop and the evaluation of an chosen company website and its communication on social media. |
|
|
|
|
|
Doporučené stránky sdružení a asociace
|
|
|
|
|
News
|
Základní prezentace k AI
|
04.09.2025, 09:35
|
Z projektu PRVA je připravená základní prezentace k AI (duben, 2025). Prezentace má i novou variantu (září 2025), která obsahuje aktuální doporučení pro efektivní promptování,. Prohlédněte si obě verze. Najdete je v sekci Přednášky.
|
|
Seminární práce prezentace
|
28.08.2025, 16:41
|
Seminární práci preferujeme za dvojici dle zadání (heurestická analýza webu). Děláte jen jednu verzi, kterou stručně (spíše 5 - 8 min. maximálně) odprezentujete na semináři. Budou k tomu určené zejména poslední dva semináře.
Kromě přehledů bodů za hodnocené oddíly se zaměřte na zajímavosti, případné chyby a doporučení... To se nebojte dokumentovat i obrázkem. Určitě na úvod vložte obrázek titulní stránky posuzovaných organizací pro rychlou informaci.
U oddílu SM (poslední) můžete také použít bodování jako v předchozích oddílech.
Případné dotazy prosím na semináři, rádi je objasníme.
Návod také najdete v PDF verzi pod Studijní materiály.
Od 2025, ukážeme si na seminářích, jak také využít některé nástroje AI.
|
|
Inovace předmětu 2025
|
25.07.2025, 08:57
|
Od ZS 2025 by bylo možné přejmenovat předmět na základy marketingu na internetu s AI. Marketing je nyní v praxi významně ovlivněn využíváním řady nástrojů AI. Vyučující absolvovali celou řadu webinářů, ale i komplexní kurz AI Marketingová akademie a obsah předmětu na přednáškách i seminářích bude propojován s aktivitami využívajícími AI nástroje.
|
|
ICT a marketing - úvodní prezentace (verze 2020)
|
25.07.2025, 08:56
|
|
Naše vizitka (PREZI)
|
23.01.2019, 10:29
|
|
|
|
|
|