|
|
KMO/NMS
Marketing Case Studies in German
Guarantors: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
|
|
|
|
Course literature
KMO/NMS
-IS/STAG
Basic
Meffert, Heribert; Burmann, Christoph,; Kirchgeorg, Manfred,
Marketing : Arbeitsbuch : Aufgaben, Fallstudien, Lösungen
, Wiesbaden : Gabler
2009
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,
Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien
2016
Recommended
Pepels, Werner,
Fallstudien zum Marketing
2015
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,
Marketing management
, Boston : Pearson Education
2012
Bruhn, Manfred,
Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf
, Wiesbaden : Gabler
2004
Werani, Thomas; Gaubinger, Kurt; Kinderman, Harald,
Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Fallstudien aus Unternehmen
, Wiesbaden : Gabler
2006
|
|
|
|
|
základní
- NONDEK, L. - ŘENČOVÁ, L. Internet a jeho komerční využití. Praha: GRADA, 2000, ISBN: 80-7169-933-0
- PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: GRADA, 1996, ISBN: 80-7169-299-9
- SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN:80-7226-252-1
- COOPER, J. - LANE, P. Marketingové plánování. Praha: GRADA, 1999, ISBN: 80-7169-641-2
- HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: GRADA, 2000, ISBN: 80-7169-996-9
- PLCHOVÁ, B. - CIMLER, P. Ekonomická kritéria pro přijetí ČR do EU a zahraničně obchodní politika ČR v procesu asociace k EU. Plzeň: Cechtuma, 2002, ISBN: 80-903225-3-0
- TOMEK, J. Základy strategického marketingu. Plzeň: Vydavatelství ZČU, 2001, ISBN: 80-7082-44-1
- KOTLER, P. Marketing management. Praha: GRADA, 2001, ISBN: 80-247-0016-6
- GERRY, J. - SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000, ISBN: 80-7226-220-3
doplňující
- TOMEK, G. - VÁVROVÁ, V. - VAŠÍČEK, J. Marketing v energetice. Praha: GRADA, 2002, ISBN: 80-247-0370-X
- CHRISTOPHER, M. Logistika v marketingu. Praha: Management Press, 2000, ISBN: 80-7261-007-4
- PLESKAČ, J. - SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: GRADA, 2001, ISBN: 80-247-0052-2
- PŘIBOVÁ, M. - MYNÁŘOVÁ, L. - HINDLS, R. - HRONOVÁ, S. Strategické řízení značky. Praha: EKOPRESS, s.r.o., 2000, ISBN: 80-86119-27-0
- LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. Praha: GRADA, 2000, ISBN: 80-7169-720-6
- STUCHLÍK, P. - DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha: GRADA, 2000, ISBN: 80-7169-957-8
- HORÁKOVÁ, I. - STEJSKALOVÁ, D. - ŠKAPOVÁ, D. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000, ISBN: 80-85943-99-9
- PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. Praha: GRADA, 1998, ISBN: 80-7169-536-X
- TOMEK, G. - VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: GRADA, 2001, ISBN: 80-247-0053-0
- ŘEZNÍČEK, B. - ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě. Praha: GRADA, 2001, ISBN: 80-247-0051-4
zahraniční
- HILL, Ch. International Business. New York: Mc Graw-Hill, 2003, ISBN: 0-07-115116-8
- KOTLER, P. Marketing Places. New York: Free Press, 1993, ISBN: 0-02-9175-96-8
Last updated:
28.07.2020
|
|
|
|
|
Studijní materiály
Does not contain documents.
|
|
|
|
Seznam souvisejících www odkazů.
Last updated:
28.07.2020
|
|
|