|
|
KAP/PMA
Politický marketing
Garanti: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
|
|
|
|
Předmět - literatura
KAP/PMA
- IS/STAG
Základní
MATUŠKOVÁ, Anna,
Politický marketing a české politické strany
, . In Dančák, B.; Hloušek, V. (eds.). Parlamentní volby 2006 a česká politika. IIPS. Brno
2006
JABŁONSKI, Andrej W. a kol.,
Politický marketing. Úvod do teorie a praxe
, Nakladatelství: Barrister a Principal
2005
Doporučená
Dančák, Břetislav,; Hloušek, Vít,
Parlamentní volby 2006 a česká politika
, Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav
2006
LILLEKER, Darren G.,
Political Marketing: The Cause of an Emerging Democratic Deficit in Britain?
, In Wymer, Walter W. a Lees-Marshment, Jennifer (eds.).. Current Issues in Political Marketing. New Y
2005
FTOREK, Josef,
Public relations jako ovlivňování mínění
, Grada, Praha
2007
PETROVÁ, Barbora,
Volební kampaň v médiích
, In Čaloud, Dalibor; Foltýn, Tomáš; Havlík, Vlastimil a Matušková, Anna (eds.). Volby do Poslanecké s
2006
|
|
|
|
|
|
Studijní materiály
Dokumenty jsou přístupné pouze přihlášeným uživatelům nebo studentům předmětu.
|
|
|