|
|
KBS/CMAS
Ancient Asia Minor and Syro-Palestinian
Guarantors: Mgr. Kateřina Šašková, Th.D.
|
|
|
|
Course literature
KBS/CMAS
-IS/STAG
Basic
Cohen, Raymond; Westbrook, Raymond,
Amarna diplomacy : the beginnings of international relations
, Baltimore : The Johns Hopkins University Press
2000
Shaw, Ian,
Dějiny starověkého Egypta
, Praha : BB art
2003
Roaf, Michael,
Svět staré Mezopotámie a starověkého Blízkého východu
, Praha : Knižní klub
1998
Kuhrt, Amélie,
The ancient Near East : c. 3000-330 BC. Vol. I
, London : Routledge
2002
Kuhrt, Amélie,
The ancient Near East : c. 3000-330 BC. Vol. II
, London : Routledge
2002
Gurney, O. R.,
The Hittites
, London : Penguin Books
1990
Recommended
Sasson, Jack M.,
Civilizations of the ancient Near East. Vol. I, II
, Peabody : Hendrickson Publishers
2000
Sasson, Jack M.,
Civilizations of the ancient Near East. Vol. III, IV
, Peabody : Hendrickson Publishers
2000
Prosecký, Jiří,,
Encyklopedie starověkého Předního východu
, Praha : Libri
1999
|
|
|
|
|
Bryce, Trevor, The Kingdom of the Hittites, Oxford, Oxford University Press 2005
Cohen, M. E., The Cultic Calendars of the Ancient Near East, CDL Press, Bethesda, Maryland, 1993
Gibson, J. C, L, Canaanite Myths and Legends, T. & T. Clark LTD., Edinburgh 1977
Heimpel, Wolfgang, Letters to the King of Mari: A New Translation, with Historical Introduction, Notes, and Commentary, Winona Lake, Eisenbrauns 2003
Hoffner, L. A., Letters from the Hittite Kingdom, Atlanta, Society of Biblical Literature 2009
Kramer, S. N., a kol., Mytologie starověku, Orbis, Praha 1977
Matouš, L., Hruška, B., Součková, J., Prosecký, J., Mýty staré Mezopotámie, Odeon, Praha 1977
Nymburg, Alexander Peter. Baalův cyklus, Dar Ibn Rushd, 2008
Stehlík, Ondřej, Ugaritské náboženské texty, Vyšehrad, Praha 2003
Watson, Wilfred G. E., Wyatt, N. (eds.), Handbook of Ugaritic studies, Leiden - Boston - Köln, Brill 1999
Last updated:
09.09.2013
|
|
|
|
Portály, rozcestníky, databáze knih a časopisů
Cuneiform Digital Library Initiative [CDLI]. (www).
Cuneiform Digital Library Journal [CDLJ]. (www).
Electronic Tools and Ancient Near East Archives [ETANA]. (www).
Hethitologie Portal Mainz [HPM]. (www).
Iconography of Deities and Demons in the Ancient Near East [IDD]. (www).
JSTOR. (www) nebo www).
Kelvin Smith Library. Case Western Reserve University. (www).
Oriental Institute Titles. University of Chicago. (www).
The Internet Archive. (www).
The Open Richly Annotated Cuneiform Corpus [Oracc]. University of Pennsylvania. (www).
Univerzitní knihovna ZČU v Plzni. (www).
Primární texty
The Amarna Texts. [Amarna]. (www).
Hethitologie Portal Mainz [HPM]. (www).
Electronic Corpus of Urartian Texts Project [eCUT]. (www).
Ancient Records of Middle Eastern Polities [ARMEP]. (www).
Muzea
Ashmolean Museum. (www).
Louvre. (www).
The British Museum - Collection database search. (www).
Vorderasiatisches Museum - Staatliche Museen zu Berlin. (www).
Slovníky
The Hittite Dictionary of the Oriental Institute of the University of Chicago [CHD]. University of Chicago. ( www).
Jazykové pomůcky a zpracování textu
Boldiš, Petr: Bibliografické citace podle ČSN ISO 690 a ČSN ISO 690-2. Část 1 – Citace: metodika a obecná pravidla. Verze 3.3.(2004). c1999-2004, poslední aktualizace 11.11.2004. ( www).
Boldiš, Petr: Bibliografické citace podle ČSN ISO 690 a ČSN ISO 690-2. Část 2 – Modely a příklady citací u jednotlivých typů dokumentů. Verze 3.0 (2004). c1999-2004, poslední aktualizace 11.11.2004. ( www).
Bratková, Eva: Metody citování literatury a strukturování bibliografických záznamů podle mezinárodních norem ISO 690 a ISO 690-2: Metodický materiál pro autory vysokoškolských kvalifikačních prací. Verze 2.0, aktualizovaná a rozšířená. Praha 22. 12. 2008. ( www).
ČSN ISO 690: Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů. ( www).
ČSN ISO 6910: Úprava písemností zpracovaných textovými editory. ( www).
Internetová jazyková příručka. Ústav pro jazyk český AV ČR 2008-2012. ( www).
Nechybujte.cz. LINGEA. ( www).
Last updated:
28.07.2020
|
|
|
|
|
Studijní materiály
Documents are accessible only to registered users or students on the course.
|
|
|