|
|
KMO/CRM2
Customer Relationship Management 2
Guarantors: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
|
|
|
|
Course literature
KMO/CRM2
-IS/STAG
Basic
Chlebovský, Vít,
CRM : řízení vztahů se zákazníky
, Brno : Computer Press
2005
Naresh K. Malhotra, James Agarwal,
Customer relationship marketing: theoretical and managerial perspectives
, Hackensack
2021
Extending
Peelen, Ed,
Customer relationship management
, Harlow : Financial Times Prentice Hall
2005
Rud, Olivia Parr,
Data mining : praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM)
, Praha : Computer Press
2001
Vlček, Radim,
Hodnota pro zákazníka
, Praha : Management Press
2002
Recommended
Wessling, Harry,
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře
, Praha : Grada Publishing
2003
Hommerová, Dita,
CRM v podnikových procesech
, Praha : Grada
2012
Chlebovský, Vít,
Marketing pro B-2-B trhy
, Brno
2010
Storbacka, Kaj; Lehtinen, Jarmo R.,
Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management
, Praha : Grada
2002
Dohnal, Jan,
Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie
, Praha : Grada
2002
|
|
|
|
|
Další prameny k výuce nad rámec seznamu uvedeného ve stagu (je možno doplňovat i během semestru), případně rošíření informací o literatuře uvedených ve stagu o další podrobnosti.
Last updated:
25.03.2013
|
|
|
|
|
Studijní materiály
Documents are accessible only to registered users or students on the course.
|
|
|
|
Seznam souvisejících www odkazů.
Last updated:
25.03.2013
|
|
|