Služby tvoří největší část ekonomik vyspělých zemí. Management podniků poskytujících služby je často odlišný od managementu podniků výrobních. V tomto předmětu se pokusíme odlišnosti ukázat.
Předmět nemá
podmiňující
ani
informativně doporučené
předměty...
Předmět - cíle
KMO/MANS
- IS/STAG
Zprostředkovat hlavní principy a specifika marketingového managementu podniků působících v odvětví služeb. Popsat a vysvětlit základní charakteristiky a specifika služeb. Vysvětlit strategické a operativní koncepty managementu podniků služeb. Charakterizovat základní aspekty managementu kvality služeb a procesů poskytování služeb. Zprostředkovat specifika v řízení nákladů, stanovování ceny, marketingu, HR, kontrolních procesech podniků poskytujících služby. Prodiskutovat nové tendence ve vývoji managementu služeb s důrazem na service design. S využitím případových studií procvičit specifika managementu podniků poskytujících služby.