|
|
Course literature
KMO/MTGB
-IS/STAG
Basic
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,
Marketing management
, Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall
2006
Vávra, Oldřich,
Praktické marketingové aplikace
, Praha : Oeconomica
2007
Cimler, Petr,
Příklady aplikací marketingu
, V Plzni : Západočeská univerzita
2006
Králová, Lenka,
Vybrané marketingové aplikace
, V Plzni : Západočeská univerzita
2014
Recommended
Pförtsch, Waldemar; Godefroid, Peter,
Business-to-business-marketing
, Herne : Kiehl
2013
Lattenberg, Vivien,
Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory
, Brno : Computer Press
2010
Polačková, Zuzana,
Fundraisingové aktivity : jak získat finanční prostředky od místní komunity
, Praha : Portál
2005
Bachmann, Pavel,
Management neziskové organizace
, Hradec Králové : Gaudeamus
2011
Čáslavová, Eva,
Management sportu
, Praha : East Publishing
2000
Bačuvčík, Radim,
Marketing kultury
, Zlín
2012
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava,
Marketing měst a obcí
, Praha : Grada
1999
Bačuvčík, Radim,
Marketing neziskových organizací
, Zlín : VeRBuM
2011
Zamazalová, Marcela,
Marketing obchodní firmy
, Praha : Grada
2009
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava,
Marketing služeb
, Praha : Grada
2000
Řezníček, Bohumil; Šaradín, Pavel,
Marketing v dopravě
, Praha : Grada
2001
Hesková, Marie; Štarchoň, Peter,
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
, Praha : Oeconomica
2009
Blažková, Martina,
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
, Praha : Grada Publishing
2007
Machková, Hana,
Mezinárodní marketing
, Praha : Grada Publishing
2006
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana,
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
, Praha : Grada
2011
Stejskal, Jan; Kuvíková, Helena,; Maťátková, Kateřina,
Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky : se zaměřením na nestátní neziskové organizace
, Praha : Wolters Kluwer Česká republika
2012
Mulačová, Věra; Mulač, Petr,
Obchodní podnikání ve 21. století
, Praha : Grada
2013
Veber, Jaromír; Srpová, Jitka,
Podnikání malé a střední firmy
, Praha : Grada
2008
Ftorek, Jozef,
Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem
, Praha : Grada
2010
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga,
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace
, Praha : Grada
2012
Bárta, Vladimír; Pátík, Ladislav; Postler, Milan,
Retail marketing
, Praha : Management Press
2009
Eger, Ludvík,
Technologie vzdělávání dospělých
, Plzeň : Západočeská univerzita
2005
Boxberg Karlsson, Veronica,
The book about mystery shopping : improving business by measuring management
, Vallentuna : Better Business Book
2009
PamInCa,
The essential guide to mystery shopping
, Cupertino : Happy About
2009
Stucker, Cathy,
The mystery shopper's manual : how to get paid to shop in your favorite stores, eat in your favorite restaurants, and more!
, Sugar Land : Special Interest Publishing
2005
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga,
Úspěšná nezisková organizace
, Praha : Grada
2011
|
|
|
|
|
KMO/MTGB
Marketing Applications
Guarantors: doc. Ing. Michal Mičík, Ph.D.
|
|
|
|
Specifikace základní literatury u jednotlivých témat:
-
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví. Vávra – str. 99 - 126, Králová - Vybrané marketingové aplikace, E-learningový kurz
-
Marketing v dopravě. E-learningový kurz, rálová - Vybrané marketingové aplikace
-
Marketing ve školství. - Cimler a kol .– str. 15 a příslušná kapitola na CD, E-learningový kurz
-
Marketing ve sportu, sponzoring. - E-learningový kurz, Vávra – str. 71 - 84
-
Marketing v obchodě. - Cimler a kol. – str. 7 a příslušná kapitola na CD, KOTLER, KELLER - kapitola 16, E-learningový kurz, Králová - Vybrané marketingové aplikace, E-learningový kurz
-
Marketing měst a obcí. Vávra – str. 25 - 46
-
Marketing v kultuře. Cimler a kol. – str. 17 a příslušná kapitola na CD, E-learningový kurz
-
Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing. KOTLER, KELLER, kapitola 22., E-learningový kurz
-
Marketing v neziskovém sektoru. – Cimler a kol.. – str. 14 a příslušná kapitola na CD, E-learningový kurz
-
Mobilní marketing. E-learningový kurz
-
Mystery shopping. E-learningový kurz
-
Politický marketing - E-learningový kurz, Králová - Vybrané marketingové aplikace, Vávra - str. 9 - 24
-
Mezinárodní marketing. E-learningový kurz, Kotler, Keller - Kapitola 21
!Mezi základní studijní materiály patří samozřejmě i přednášky a cvičení!
DALŠÍ DOPORUČENÁ LITERATURA
K politickému marketingu:
MATUŠKOVÁ, Anna. /Politický marketing a české politické strany: volební kampaně v roce 2006/. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010. 174 s. Monografie; sv. č. 32. ISBN > 978-80-210-5169-0.
CHYTILEK, Roman a kol./Teorie a metody politického marketingu/. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012. 341 s.ISBN 978-80-7325-281-6.
KUBÁČEK, Jan./Slovník politického managementu a volebního marketingu/. Vyd. 1. Praha: Grada, 2012. 103 s.ISBN 978-80-247-4013-3.
http://www.psa.ac.uk/journals/pdf/5/2010/1589_1445.pdf
K marketingu služeb:
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava./Marketing služeb: efektivně a moderně/. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. Manažer. Marketing.ISBN 978-80-247-2721-9.
K marketingu v neziskovém sektoru:
ŠIMKOVÁ, Eva./Management a marketing v praxi neziskových organizací/. Vyd. 3., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 173 s.ISBN 978-80-7041-083-7.
ŠEDIVÝ, Marek aMEDLÍKOVÁ, Olga./Úspěšná nezisková organizace/. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011. 155 s. Management.ISBN 978-80-247-4041-6.
K marketingu v bankovnictví a pojišťovnictví:
DVOŘÁK, Petr./Bankovnictví pro bankéře a klienty/. 3., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Linde, 2005. 681 s.ISBN 80-7201-515-X.
SEKERKA, Bohuslav./Banky a bankovní produkty/. chybí. Praha: Profess, 1997. 532 s.ISBN 80-85235-51-X.
DUCHÁČKOVÁ, Eva a kol./Pojistné trhy: změny v postavení pojišťovnictví v globální éře/. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012. 252 s.ISBN 978-80-7431-078-2.
DUCHÁČKOVÁ, Eva a DAŇHEL, Jaroslav. /Teorie pojistných trhů/. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010. 216 s. ISBN 978-80-7431-015-7.
K marketingu maloobchodu:
ZAMAZALOVÁ, Marcela./Marketing obchodní firmy/1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Last updated:
29.01.2015
|
|
|
|
|
Studijní materiály
null
Documents are accessible only to registered users or students on the course.
|
|
|
|