|
|
KMO/PROMO
Marketing Project
Guarantors: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
|
|
|
|
Course literature
KMO/PROMO
-IS/STAG
Basic
Kotler, Philip,
Marketing management
, Noida
2018
Doležal, Jan,
Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů
, Praha
2016
Extending
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,,
Marketing management
, Praha : Grada
2007
Blažková, Martina,
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
, Praha : Grada Publishing
2007
Kotler, Philip,,
Moderní marketing
, Praha : Grada
2007
Pokorná, G.,
Modul Projekty, jejich tvorba a řízení
, UP Olomouc
Meredith, Jack R.; Mantel, Samuel J.,
Project management : a managerial approach
, Hoboken : John Wiley & Sons
2009
Svozilová, Alena,
Projektový management
, Praha : Grada
2006
Doležal, Jan,
Projektový management podle IPMA
, Praha : Grada
2009
Rosenau, Milton D.,
Řízení projektů
, Brno : Computer Press
2007
Recommended
Nicholas, John M.; Steyn, Herman,
Project management for engineering, business and technology
, London : Routledge
2012
Viz literatura předmětů oboru
|
|
|
|
|
-
MILTON, D. R. Řízení projektů Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-218-1
-
SKALICKÝ J. - VOSTRACKÝ Z. Projektový management. Plzeň: ZČU, 2000
-
COOPER, J. - LANE, P. Marketingové plánování. Praha: GRADA, 1999, ISBN 80-7169-641-2
-
BABKA, M. Kde a jak hledat informace o firmách. Praha: Management Press, 1995, ISBN 80-85-603-56-X
-
KOTLER, P. Marketing management. Praha: GRADA, Praha 2001, ISBN 80-247-0016-6
-
EGER, L. Příprava projektu školy, grantová přihláška Plzeň: ZČU v Plzni, 2001, ISBN 80-7082-802-1
-
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1994, ISBN 80-85943-07-7
-
CHEVALIER, J.C. Rizika podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1994, ISBN 2-03-710215-1
-
GAMMON, J. Nákup a prodej. Praha: Readers International, 1994, ISBN 80-901454-3-4
A samozřejmě literatura týkající se přímo řešeného tématu.
Last updated:
15.09.2014
|
|
| |