Základní
POKORNÁ, V,
Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení,
1998
Novák, J.,
Čtenářské tabulky
, Litomyšl
1998
JUCOVIČOVÁ, D.. et al,
Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
, Praha
2009
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H,
Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a poruchou pozornosti.
2015
ZAPLETALOVÁ, J., MRÁZKOVÁ, J.,
Metodika pro nastavování podpůrných opatření ve školách ve spolupráci se školskými poradenskými zařízeními
2016
TANNENBERGEROVÁ, M.,
Průvodce školní inkluzí aneb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti?
2016
PORTEŠOVÁ, Š.,
Rozumově nadané děti s dyslexií.
, Praha
2011
Další doporučená literatura
Další prameny k výuce nad rámec seznamu uvedeného ve stagu (je možno doplňovat i během semestru), případně rošíření informací o literatuře uvedených ve stagu o další podrobnosti.
Poslední změna:
05.02.2019
Studijní materiály
Dokumenty jsou přístupné pouze přihlášeným uživatelům nebo studentům předmětu.