Vítejte!
Předmět Nákup, prodej, kooperace zahrnuje důležité podnikové činnosti, které výrazně ovlivňují jeho prosperitu. Zatímco podnikový nákup byl v minulosti výrazně podceňován, teprve tržní ekonomika ukazuje jeho značný vliv na řadu rozhodujících podnikových ukazatelů. Proto lze hovořit i o vysoké aktuálnosti tohoto předmětu. Není proto náhodou, že předmět klade značný důraz na podnikové nákupní aktivity, zatímco v oblasti kooperace a prodeje využívá i poznatků studentů z jiných předmětů. V podnikovém nákupu je kladen důraz na vlastní nákupní proces, na výběr dodavatele, na kritéria jeho hodnocení, na osobnost nákupce i na informační systém, se kterým podnikový nákup pracuje. Pro studenty ekonomických fakult je pozice manažera nákupu nebo nákupce jednou z možných, ba i častých pro zaměstnání po dokončení bakalářského nebo inženýrského studia, což zvyšuje užitečnost studia tohoto předmětu.
Poslední změna:
24.09.2008