Thesis info Produktpolitik und Gestaltung des Absatzprogrammes der bayerischen Unternehmensgruppe Berger mit Ausrichtung auf ihre tschechische Tochtergesellschaft
Cílem této diplomové práce je analyzovat tři vybrané produkty společnosti Berger Holding SE. pomocí tzv. Portfolio-analýzy. Tato analýza je vyhotovena na základě tří rozhovorů se zaměstnanci společnosti Berger Holding SE. Rozhovory probíhaly přímo v prostorách společnosti. Zaměřují se na betonovou směs C16/20, asfaltovou směs SMA 11 S 45/80-60 a směs kameniva 0/250.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, poskytuje důležité informace o společnosti Berger, o její historii, struktuře a tamní filozofii.
Druhou částí je část praktická. Tato část přináší zpracované rozhovory se zaměstnanci společnosti, grafy, obrázky a údaje o prodeji produktů. Praktická část je zakončena doporučeními pro společnost. Tato doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy a společnosti mají pomoci ke generaci větších zisků.
Annotation in English
The purpose of this diploma thesis is to analyse three selected products of Berger Holding SE using the Portfolio Analysis. This analysis is based on three interviews with employees of Berger Holding SE The interviews are conducted on the company premises. They focuse on the C16/20 concrete mix, the asphalt mix SMA 11 S 45/80-60 and the 0/250 gravel mix.
This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, providing important information about Berger Holding SE, its history, structure and philosophy.
The second part is the practical part. This part provides elaborated interviews with company employees, graphs, pictures and product sales data. The practical part concludes with recommendations for the company. These recommendations are suggested based on the analysis done and are intended to help the company to generate more profits.
Keywords
portfolio-analýza, Berger, marketing, prodej, životní prostředí, betonová směs, asfaltová směs, interview, frakce, terénní výzkum
Keywords in English
portfolio-analysis, Berger, marketing, sales, environment, concrete mix, asphalt mix, interview, fractions, field research
Length of the covering note
66s. (125 360 znaků)
Language
NE
Annotation
Cílem této diplomové práce je analyzovat tři vybrané produkty společnosti Berger Holding SE. pomocí tzv. Portfolio-analýzy. Tato analýza je vyhotovena na základě tří rozhovorů se zaměstnanci společnosti Berger Holding SE. Rozhovory probíhaly přímo v prostorách společnosti. Zaměřují se na betonovou směs C16/20, asfaltovou směs SMA 11 S 45/80-60 a směs kameniva 0/250.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, poskytuje důležité informace o společnosti Berger, o její historii, struktuře a tamní filozofii.
Druhou částí je část praktická. Tato část přináší zpracované rozhovory se zaměstnanci společnosti, grafy, obrázky a údaje o prodeji produktů. Praktická část je zakončena doporučeními pro společnost. Tato doporučení jsou navržena na základě provedené analýzy a společnosti mají pomoci ke generaci větších zisků.
Annotation in English
The purpose of this diploma thesis is to analyse three selected products of Berger Holding SE using the Portfolio Analysis. This analysis is based on three interviews with employees of Berger Holding SE The interviews are conducted on the company premises. They focuse on the C16/20 concrete mix, the asphalt mix SMA 11 S 45/80-60 and the 0/250 gravel mix.
This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, providing important information about Berger Holding SE, its history, structure and philosophy.
The second part is the practical part. This part provides elaborated interviews with company employees, graphs, pictures and product sales data. The practical part concludes with recommendations for the company. These recommendations are suggested based on the analysis done and are intended to help the company to generate more profits.
Keywords
portfolio-analýza, Berger, marketing, prodej, životní prostředí, betonová směs, asfaltová směs, interview, frakce, terénní výzkum
Keywords in English
portfolio-analysis, Berger, marketing, sales, environment, concrete mix, asphalt mix, interview, fractions, field research
Research Plan
stanovení cílů a obsahu diplomové práce (červen 2022)
rešerše tištěných a internetových zdrojů (červenec/srpen 2022)
rozbor autentických materiálů (září 2022)
vypracování kapitol teoretické části (říjen - prosinec 2022)
provedení expertních rozhovorů ve společnosti Berger a.s. (leden 2023)
komentář k expertním rozhovorům (únor 2023)
vyhodnocení výrobkové politiky a utváření sortimentu ve společnosti Berger a.s. (březen 2023)
revize celého textu (do 5.4.2023)
formátování a korektury textu (1. polovina dubna 2023)
pravidelné konzultace s vedoucím práce
Research Plan
stanovení cílů a obsahu diplomové práce (červen 2022)
rešerše tištěných a internetových zdrojů (červenec/srpen 2022)
rozbor autentických materiálů (září 2022)
vypracování kapitol teoretické části (říjen - prosinec 2022)
provedení expertních rozhovorů ve společnosti Berger a.s. (leden 2023)
komentář k expertním rozhovorům (únor 2023)
vyhodnocení výrobkové politiky a utváření sortimentu ve společnosti Berger a.s. (březen 2023)
revize celého textu (do 5.4.2023)
formátování a korektury textu (1. polovina dubna 2023)
pravidelné konzultace s vedoucím práce
Recommended resources
ŠTĚDROŇ, Bohumír; ČÁSLAVOVÁ, Eva et al. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018.
KAŠÍK, Milan; HAVLÍČEK Karel. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015.
THOMMEN, Jean-Paul et al. Allgemeine Betriebswirtschaftlehre. Wiesbaden: Springer Gabler, 2017.
SCHNEIDER, Peter J. Industriebestriebslehre. Darmstadt: Winklers Verlag - Gebrüder Grimm, 1994.
AUMAYR, Klaus J. Erfolgreiches Produktmanagment. Wiesbaden: Springer Gabler, 2019.
Recommended resources
ŠTĚDROŇ, Bohumír; ČÁSLAVOVÁ, Eva et al. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018.
KAŠÍK, Milan; HAVLÍČEK Karel. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015.
THOMMEN, Jean-Paul et al. Allgemeine Betriebswirtschaftlehre. Wiesbaden: Springer Gabler, 2017.
SCHNEIDER, Peter J. Industriebestriebslehre. Darmstadt: Winklers Verlag - Gebrüder Grimm, 1994.
AUMAYR, Klaus J. Erfolgreiches Produktmanagment. Wiesbaden: Springer Gabler, 2019.