Práce se věnuje návrhu elektronického řídicího systému elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic pro vznětové motory. Dále jsou v ní navrženy optimální metody řízení aktivní regenerace a autonomní inicializaci elektronického systému. Práce také obsahuje popis vlastního elektronického systému s důrazem na vývoj řízení spínání proudové regenerační smyčky. Část práce je též věnována samotnému konstrukčnímu řešení ERDPF filtru, kde je elektronický systém umístěn v samotném těle filtru.
Anotace v angličtině
The doctoral thesis deals with an electronic control system development of electrically regenerable diesel particulate filters. The thesis is dedicated to design of optimal methods for an active regeneration control and an autonomous electronic system initialization. The text contains electronic system design description and the field of a regeneration current switching is emphasis. A part of thesis deals of a mechanical design. The primary goal was to develop a compact technology with the electronic system that is integrated directly into a filter body.
Klíčová slova
Filtr pevných částic, ERDPF, aktivní regenerace, autonomní systém, emise PM
Klíčová slova v angličtině
Diesel Particulate Filter, ERDPF, Active Regeneration, Autonomous System, PM Emissions
Rozsah průvodní práce
132 s. (177 012)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se věnuje návrhu elektronického řídicího systému elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic pro vznětové motory. Dále jsou v ní navrženy optimální metody řízení aktivní regenerace a autonomní inicializaci elektronického systému. Práce také obsahuje popis vlastního elektronického systému s důrazem na vývoj řízení spínání proudové regenerační smyčky. Část práce je též věnována samotnému konstrukčnímu řešení ERDPF filtru, kde je elektronický systém umístěn v samotném těle filtru.
Anotace v angličtině
The doctoral thesis deals with an electronic control system development of electrically regenerable diesel particulate filters. The thesis is dedicated to design of optimal methods for an active regeneration control and an autonomous electronic system initialization. The text contains electronic system design description and the field of a regeneration current switching is emphasis. A part of thesis deals of a mechanical design. The primary goal was to develop a compact technology with the electronic system that is integrated directly into a filter body.
Klíčová slova
Filtr pevných částic, ERDPF, aktivní regenerace, autonomní systém, emise PM
Klíčová slova v angličtině
Diesel Particulate Filter, ERDPF, Active Regeneration, Autonomous System, PM Emissions