Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu internetových sociálních sítí. Cílem práce je podat základní informace o sociálních sítích- historie, přehled a charakteristika nejrozšířenějších sítí, poukázat na výhody a nevýhody a věnovat se autorským právům z pohledu učitele.
K této práci patří ještě dotazníkové šetření, proč a jak používají učitelé českých a americký škol sociální sítě a nakonec si sama osobně ověřila vliv sociálních sítí na návštěvnost mnou založeného blogu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the phenomenom of social network on the Internet. The aim of this work is to provide basic information about social network the history, general knowledge and characteristics of the most widespread network, to point out the advantages and disadvantages and to devote copyright from the point of view of the teacher.
This work also includes a questionnaire survey that explains why and how teachers of Czech and American schools use social network and finály has verified the impact of social networks by research of visits on the blog I founded.
Klíčová slova
sociální síť, komunikace, profil, uživatel
Klíčová slova v angličtině
Social networks, communication, user, profile
Rozsah průvodní práce
39 s. (64 298 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu internetových sociálních sítí. Cílem práce je podat základní informace o sociálních sítích- historie, přehled a charakteristika nejrozšířenějších sítí, poukázat na výhody a nevýhody a věnovat se autorským právům z pohledu učitele.
K této práci patří ještě dotazníkové šetření, proč a jak používají učitelé českých a americký škol sociální sítě a nakonec si sama osobně ověřila vliv sociálních sítí na návštěvnost mnou založeného blogu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the phenomenom of social network on the Internet. The aim of this work is to provide basic information about social network the history, general knowledge and characteristics of the most widespread network, to point out the advantages and disadvantages and to devote copyright from the point of view of the teacher.
This work also includes a questionnaire survey that explains why and how teachers of Czech and American schools use social network and finály has verified the impact of social networks by research of visits on the blog I founded.
Klíčová slova
sociální síť, komunikace, profil, uživatel
Klíčová slova v angličtině
Social networks, communication, user, profile
Zásady pro vypracování
1. Sociální sítě a úložiště - přehled, výhody a nevýhody
2. Autorské právo uveřejňovaných materiálů z pohledu učitele
3. Analýza využívání sociálních sítí a úložišť učiteli MŠ v ČR a zahraničí
4. Ověření některých služeb pro sdílení vlastních námětů na pracovní činnosti
Zásady pro vypracování
1. Sociální sítě a úložiště - přehled, výhody a nevýhody
2. Autorské právo uveřejňovaných materiálů z pohledu učitele
3. Analýza využívání sociálních sítí a úložišť učiteli MŠ v ČR a zahraničí
4. Ověření některých služeb pro sdílení vlastních námětů na pracovní činnosti
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích:
prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3320-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních
sítích: [metriky sociálních médií od A do Z].
Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
DĚDIČEK, Dominik. Facebook: jednoduše. Brno: Computer Press, 2010.
Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 9788025131961.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích:
prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3320-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních
sítích: [metriky sociálních médií od A do Z].
Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
DĚDIČEK, Dominik. Facebook: jednoduše. Brno: Computer Press, 2010.
Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 9788025131961.