Tato bakalářská práce se zabývá přehledem robotických a programovatelných hraček a dále běžných robotických hraček, které jsou k dostání na našem trhnu a jsou vhodné pro mateřské školy. Zmiňuji způsoby ovládání rotobů, jejich rozdělení, historii a význam hračky jako takové. Popisem přibližuji výběr jednotlivých hraček, jejich funkce, výhody a vhodnost věku. V praktické části se zaměřuji na zkoušení dvou robotických hraček v praxi, jejich zhodnocení, porovnání a na práci dětí právě s těmito hračkami.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the overview of the robotic and programmable toys, and also of the common robotic toys that are sold in our market and are convenient for the kindergartens. I mention the way of control of the robots, their segmentation, history and the toy importance in general. The description characterizes the choice of the toys, their function, advantages and pertinence to the age. In the practical part I deal with the testing of two robotic toys in practice, their evaluation, comparison and with the work of children just with these toys.
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem robotických a programovatelných hraček a dále běžných robotických hraček, které jsou k dostání na našem trhnu a jsou vhodné pro mateřské školy. Zmiňuji způsoby ovládání rotobů, jejich rozdělení, historii a význam hračky jako takové. Popisem přibližuji výběr jednotlivých hraček, jejich funkce, výhody a vhodnost věku. V praktické části se zaměřuji na zkoušení dvou robotických hraček v praxi, jejich zhodnocení, porovnání a na práci dětí právě s těmito hračkami.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the overview of the robotic and programmable toys, and also of the common robotic toys that are sold in our market and are convenient for the kindergartens. I mention the way of control of the robots, their segmentation, history and the toy importance in general. The description characterizes the choice of the toys, their function, advantages and pertinence to the age. In the practical part I deal with the testing of two robotic toys in practice, their evaluation, comparison and with the work of children just with these toys.
Přehled programovatelných i běžných robotických hraček a jejich zhodnocení
Otestování minimálně dvou programovatelných robotických hraček a jejich zhodnocení
Testování dětí při práci s programovatelnou robotickou hračkou (rozvoj logického myšlení,
prostorové představivosti, plánování a předmatematických dovedností)
Zásady pro vypracování
Přehled programovatelných i běžných robotických hraček a jejich zhodnocení
Otestování minimálně dvou programovatelných robotických hraček a jejich zhodnocení
Testování dětí při práci s programovatelnou robotickou hračkou (rozvoj logického myšlení,
prostorové představivosti, plánování a předmatematických dovedností)
Seznam doporučené literatury
Aktivity pro včelku Bee-Bot (interaktivní program)
TTS Let's Go With Bee-Bot Book. TTS, 9806052.
Blockly for Dash & Dot Lesson Ideas [online].
Apple Inc. 2015 [cit. 2017-06-14]. Dostupné z http://www.teaching.com.au
/resources/static/main/PDF/DW001_Dash_&_Dot_Lesson_Plans.pdf
I wonder, therefore i am [online]. Wonder workshop.
[cit. 2017-06-14]. Dostupné z http:
//teacherwiki.makewonder.com/uploads/6/2/6/5/62657913/getting_started_-_wonder_league.pdf
THE PLAYGROUND PreK-Kindergarten: A Curriculum Unit
on Programming and Robotics [online]. Tufts University [cit. 2017-06-14].
Dostupné z http:
//schools.nyc.gov/NR/rdonlyres/3CECD90C-349C-4F6F-B2FB-5E13528EE9F6/0/WedoThePlaygroundCurricPreKK.pdf
Seznam doporučené literatury
Aktivity pro včelku Bee-Bot (interaktivní program)
TTS Let's Go With Bee-Bot Book. TTS, 9806052.
Blockly for Dash & Dot Lesson Ideas [online].
Apple Inc. 2015 [cit. 2017-06-14]. Dostupné z http://www.teaching.com.au
/resources/static/main/PDF/DW001_Dash_&_Dot_Lesson_Plans.pdf
I wonder, therefore i am [online]. Wonder workshop.
[cit. 2017-06-14]. Dostupné z http:
//teacherwiki.makewonder.com/uploads/6/2/6/5/62657913/getting_started_-_wonder_league.pdf
THE PLAYGROUND PreK-Kindergarten: A Curriculum Unit
on Programming and Robotics [online]. Tufts University [cit. 2017-06-14].
Dostupné z http:
//schools.nyc.gov/NR/rdonlyres/3CECD90C-349C-4F6F-B2FB-5E13528EE9F6/0/WedoThePlaygroundCurricPreKK.pdf