Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu Mezinárodního Filmového Festivalu Road Movie. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teorii jsou uvedeny odborné pojmy z oblasti marketingu a marketingového plánování. Praktická část práce představuje vybranou organizaci IRMF, z.s. a dále je provedena situační analýza s důrazem na využívání současných marketingových nástrojů. Na základě zjištěných skutečností je navržen marketingový plán pro pořádání druhého ročníku filmového festivalu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the proposal of a marketing plan of the International Film Festival Road Movie. The thesis is divided into its theoretical and practical part. In the theory, there are given professional terms in the field of marketing and marketing planning. The practical part of the thesis presents the selected organization IRMF, r.g., and further there is carried out a situational analysis with an emphasis on the use of current marketing tools. Based on the findings, there is proposed a marketing plan for the second year of the film festival.
Klíčová slova
marketing, marketingový plán, filmový festival, IRMF
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing plan, film festival, IRMF
Rozsah průvodní práce
105 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu Mezinárodního Filmového Festivalu Road Movie. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teorii jsou uvedeny odborné pojmy z oblasti marketingu a marketingového plánování. Praktická část práce představuje vybranou organizaci IRMF, z.s. a dále je provedena situační analýza s důrazem na využívání současných marketingových nástrojů. Na základě zjištěných skutečností je navržen marketingový plán pro pořádání druhého ročníku filmového festivalu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the proposal of a marketing plan of the International Film Festival Road Movie. The thesis is divided into its theoretical and practical part. In the theory, there are given professional terms in the field of marketing and marketing planning. The practical part of the thesis presents the selected organization IRMF, r.g., and further there is carried out a situational analysis with an emphasis on the use of current marketing tools. Based on the findings, there is proposed a marketing plan for the second year of the film festival.
Klíčová slova
marketing, marketingový plán, filmový festival, IRMF
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing plan, film festival, IRMF
Zásady pro vypracování
Vymezte problematiku marketingového plánování a s ním související pojmy.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte dosavadní využívání marketingových nástrojů.
Navrhněte marketingový plán vybrané organizace.
Zásady pro vypracování
Vymezte problematiku marketingového plánování a s ním související pojmy.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte dosavadní využívání marketingových nástrojů.
Navrhněte marketingový plán vybrané organizace.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav a kol. Základy podnikání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav a kol. Základy podnikání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.