Tématem předložené bakalářské práce je "Řízení projektové komunikace". Hlavním cílem práce je vytvoření systému na postupné zaškolování nových spolupracovníků, s čímž se pojí cíle další, tedy nárůst obratu firmy a navýšení počtu registrovaných spolupracovníků.
Práce je rozdělena na dvě části, tedy na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o základní terminologii spojené s řízením projektové komunikace. Praktická část využívá poznatky z části teoretické. Jsou stanoveny cíle, harmonogram a systém na postupné zaškolování. Systém je poté vyzkoušen a dle praxe doladěn. V závěru práce jsou výsledky podloženy obrázky a zhodnocení systému. V neposlední řadě v této práci najdeme také zpětnou vazbu na systém od oblastní vedoucí pro společnost FipoKV, s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on "Project communication management". Especially, it aims to create an onboarding system for newly hired associates, which results in increased company's turnover as well as higher number of registered associates.
The thesis is broken down into two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with essential terminology regarding project communication management while practical part utilizes knowledge gained from the theoretical part. Moreover, it sets goals, time line and system for gradual onboarding. Subsequently, the system is tested and adjusted based on practical experience. To conclude, results are depicted through picture and system evaluation. Least but not last, this thesis includes feedback on the system by regional manager company FipoKV, s.r.o.
Klíčová slova
komunikace, tým, porady, systém, postupné zaškolování
Klíčová slova v angličtině
communication, team, meetings, system, onboarding
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem předložené bakalářské práce je "Řízení projektové komunikace". Hlavním cílem práce je vytvoření systému na postupné zaškolování nových spolupracovníků, s čímž se pojí cíle další, tedy nárůst obratu firmy a navýšení počtu registrovaných spolupracovníků.
Práce je rozdělena na dvě části, tedy na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o základní terminologii spojené s řízením projektové komunikace. Praktická část využívá poznatky z části teoretické. Jsou stanoveny cíle, harmonogram a systém na postupné zaškolování. Systém je poté vyzkoušen a dle praxe doladěn. V závěru práce jsou výsledky podloženy obrázky a zhodnocení systému. V neposlední řadě v této práci najdeme také zpětnou vazbu na systém od oblastní vedoucí pro společnost FipoKV, s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on "Project communication management". Especially, it aims to create an onboarding system for newly hired associates, which results in increased company's turnover as well as higher number of registered associates.
The thesis is broken down into two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with essential terminology regarding project communication management while practical part utilizes knowledge gained from the theoretical part. Moreover, it sets goals, time line and system for gradual onboarding. Subsequently, the system is tested and adjusted based on practical experience. To conclude, results are depicted through picture and system evaluation. Least but not last, this thesis includes feedback on the system by regional manager company FipoKV, s.r.o.
Klíčová slova
komunikace, tým, porady, systém, postupné zaškolování
Klíčová slova v angličtině
communication, team, meetings, system, onboarding
Zásady pro vypracování
Formulujte cíle bakalářské práce.
Uveďte teoretický základ projektové komunikace.
Charakterizujte organizaci, v níž bude projekt realizován, a uveďte očekávané přínosy realizace projektu.
Navrhněte konkrétní projekt a popište plán projektové komunikace.
Proveďte závěr a vyhodnoťte, jak byly vaše návrhy přijaty organizací, se kterou jste spolupracovala.
Zásady pro vypracování
Formulujte cíle bakalářské práce.
Uveďte teoretický základ projektové komunikace.
Charakterizujte organizaci, v níž bude projekt realizován, a uveďte očekávané přínosy realizace projektu.
Navrhněte konkrétní projekt a popište plán projektové komunikace.
Proveďte závěr a vyhodnoťte, jak byly vaše návrhy přijaty organizací, se kterou jste spolupracovala.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2017. Manažer. ISBN 978-80-271-0433-8.
CARNEGIE, Dale. Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru. Vydání druhé. Přeložil Svatoslav GOSMAN. Praha: Práh, 2017. ISBN 978-80-7252-692-5.
DĚDINA, Jiří a Jiří ODCHÁZEL. Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2149-1.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017. ISBN 978-80-261-0689-0.
SKALICKÝ, Jiří, Milan JERMÁŘ a Jaroslav SVOBODA. Projektový management a potřebné kompetence. V Plzni: Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2017. Manažer. ISBN 978-80-271-0433-8.
CARNEGIE, Dale. Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru. Vydání druhé. Přeložil Svatoslav GOSMAN. Praha: Práh, 2017. ISBN 978-80-7252-692-5.
DĚDINA, Jiří a Jiří ODCHÁZEL. Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2149-1.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017. ISBN 978-80-261-0689-0.
SKALICKÝ, Jiří, Milan JERMÁŘ a Jaroslav SVOBODA. Projektový management a potřebné kompetence. V Plzni: Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.