Teoretická část práce je směřována k tomu, aby se tvůrce on-line kurzů na základě přehledové studie orientoval v současné nabídce autorských nástrojů a dle vybraných kritérií zvolit optimální nástroj pro tvorbu svého kurzu.
Cílem praktické části je, vytvořit funkční podporu pomocí systému návodů a námětů tak, aby tvůrce on-line kurzů dokázal využít různé autorské nástroje ke specifickým účelům.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the thesis is aimed at making the on-line course creator based on an overview study in the current offer of authoring tools and according to selected criteria choose the optimal tool for creating his course.
The aim of the practical part is to create functional support through a system of instructions and suggestions so that the creator of online courses can use various authoring tools for specific purposes.
Klíčová slova
autorské nástroje, on-line kurzy, LMS systémy
Klíčová slova v angličtině
authoring tools, online courses, LMS systems
Rozsah průvodní práce
11, I
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce je směřována k tomu, aby se tvůrce on-line kurzů na základě přehledové studie orientoval v současné nabídce autorských nástrojů a dle vybraných kritérií zvolit optimální nástroj pro tvorbu svého kurzu.
Cílem praktické části je, vytvořit funkční podporu pomocí systému návodů a námětů tak, aby tvůrce on-line kurzů dokázal využít různé autorské nástroje ke specifickým účelům.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the thesis is aimed at making the on-line course creator based on an overview study in the current offer of authoring tools and according to selected criteria choose the optimal tool for creating his course.
The aim of the practical part is to create functional support through a system of instructions and suggestions so that the creator of online courses can use various authoring tools for specific purposes.
Klíčová slova
autorské nástroje, on-line kurzy, LMS systémy
Klíčová slova v angličtině
authoring tools, online courses, LMS systems
Zásady pro vypracování
Seznámit s nabídkou aktuálně dostupných autorských nástrojů pro on-line vzdělávání
se zaměřením na nástroje dostupné zdarma nebo za výhodných podmínek pro školy.
Zpracovat přehledovou studii, která poskytne srovnání vybraných autorských nástrojů
dle různých kritérií.
Zpracovat studijní materiál pro autory on-line kurzů, který poskytne návody a náměty
pro využití různých autorských nástrojů pro specifické účely.
Pravidelně konzultovat postup s vedoucí práce.
Zásady pro vypracování
Seznámit s nabídkou aktuálně dostupných autorských nástrojů pro on-line vzdělávání
se zaměřením na nástroje dostupné zdarma nebo za výhodných podmínek pro školy.
Zpracovat přehledovou studii, která poskytne srovnání vybraných autorských nástrojů
dle různých kritérií.
Zpracovat studijní materiál pro autory on-line kurzů, který poskytne návody a náměty
pro využití různých autorských nástrojů pro specifické účely.
Pravidelně konzultovat postup s vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
1. KLEMENT, M., CHRÁSKA, M., DOSTÁL, J., MAREŠOVÁ, H.
E-learning - elektronické studijní opory a jejich hodnocení.
Olomouc: Gevak, 2012. 341. ISBN 978-80-86768-38-0.
2. ZOUNEK, Jiří. JUHAŇÁK Libor a kol. E-Learning Učení (se)
s digitálními technologiemi.
Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2016. 279 s.
ISBN 978-80-7552-217-7.
3. DRLÍK M., a kol., Moodle. Brno: Computer Press, 2013.
ISBN 978-80-251-3759-8.
4. https://www.softwareadvice.com/lms/elearning-authoring-comparison/
Seznam doporučené literatury
1. KLEMENT, M., CHRÁSKA, M., DOSTÁL, J., MAREŠOVÁ, H.
E-learning - elektronické studijní opory a jejich hodnocení.
Olomouc: Gevak, 2012. 341. ISBN 978-80-86768-38-0.
2. ZOUNEK, Jiří. JUHAŇÁK Libor a kol. E-Learning Učení (se)
s digitálními technologiemi.
Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2016. 279 s.
ISBN 978-80-7552-217-7.
3. DRLÍK M., a kol., Moodle. Brno: Computer Press, 2013.
ISBN 978-80-251-3759-8.
4. https://www.softwareadvice.com/lms/elearning-authoring-comparison/