Obrazová kniha v pevné vazbě obsahuje výtvarné návrhy pro počítačovou hru CORE. Výtvarně jsou zde rozpracovány návrhy postav a prostředí hry. Práce byla vytvořena pomocí digitálních technik.
Anotace v angličtině
Hardcover artbook which presents character and environment concept art for a video game CORE. The artworks were created by digital lineart and coloring.
art book, video game, design, characters, environment, concept art
Rozsah průvodní práce
18
Jazyk
CZ
Anotace
Obrazová kniha v pevné vazbě obsahuje výtvarné návrhy pro počítačovou hru CORE. Výtvarně jsou zde rozpracovány návrhy postav a prostředí hry. Práce byla vytvořena pomocí digitálních technik.
Anotace v angličtině
Hardcover artbook which presents character and environment concept art for a video game CORE. The artworks were created by digital lineart and coloring.
art book, video game, design, characters, environment, concept art
Zásady pro vypracování
a) Tvůrčí záměr: Vytvoření výtvarných designů pro realizaci počítačové hry.
b) Způsob, jímž bude práce realizována: Herní koncepty budou zpracovány
tradičními a digitálními technikami.
c) Cíle, jichž má být prací dosaženo: Osobní rozvoj, uplatnění studiem získaných
znalostí, bližší seznámení se s postupem vzniku výtvarné stránky počítačové hry.
d) Předpokládaný charakter výstupu: Art book k počítačové hře v tištěné podobě
ve třech exemplářích, minimálně 30 stran, formát A4.
e) Doplňující teoretická stať: Rozsah minimálně 3 normostrany.
Zásady pro vypracování
a) Tvůrčí záměr: Vytvoření výtvarných designů pro realizaci počítačové hry.
b) Způsob, jímž bude práce realizována: Herní koncepty budou zpracovány
tradičními a digitálními technikami.
c) Cíle, jichž má být prací dosaženo: Osobní rozvoj, uplatnění studiem získaných
znalostí, bližší seznámení se s postupem vzniku výtvarné stránky počítačové hry.
d) Předpokládaný charakter výstupu: Art book k počítačové hře v tištěné podobě
ve třech exemplářích, minimálně 30 stran, formát A4.
e) Doplňující teoretická stať: Rozsah minimálně 3 normostrany.
Seznam doporučené literatury
WONG, Chee Ming. Digitální malířské techniky. Brno: Computer Press,
2012. ISBN 978-80-251-3627-0.
MATEU-MESTRE, Marcos. Framed Ink: Drawing and Composition for Visual
Storytellers. Culver City, CA: Design Studio Press, 2010.
ISBN 1-933492-95-3.
NAVA, Matthew. The art of Journey. Los Angeles, CA: Bluecanvas,
Inc, 2012. ISBN 09-859-0221-3.
LE, Khang, YAMADA Mike, YOON Felix, ROBERTSON Scott. The Skillful
Huntsman: Visual Development of a Grimm Tale at Art Center
College of Design. Culver City, CA: Design Studio Press, 2005, 160 p.
ISBN 09-726-6764-4.
DOCIU, Daniel, SOESBEE Ree. The Art of Guild Wars 2. Bellevue. Wash:
ArenaNet, Inc, 2007. ISBN 05-780-2698-8.
Seznam doporučené literatury
WONG, Chee Ming. Digitální malířské techniky. Brno: Computer Press,
2012. ISBN 978-80-251-3627-0.
MATEU-MESTRE, Marcos. Framed Ink: Drawing and Composition for Visual
Storytellers. Culver City, CA: Design Studio Press, 2010.
ISBN 1-933492-95-3.
NAVA, Matthew. The art of Journey. Los Angeles, CA: Bluecanvas,
Inc, 2012. ISBN 09-859-0221-3.
LE, Khang, YAMADA Mike, YOON Felix, ROBERTSON Scott. The Skillful
Huntsman: Visual Development of a Grimm Tale at Art Center
College of Design. Culver City, CA: Design Studio Press, 2005, 160 p.
ISBN 09-726-6764-4.
DOCIU, Daniel, SOESBEE Ree. The Art of Guild Wars 2. Bellevue. Wash:
ArenaNet, Inc, 2007. ISBN 05-780-2698-8.