Informace o kvalifikační práci Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
Cílem této práce je poskytnout čtenáři potřebné informace o jazyce reklamy, aplikovaném konkrétními vybranými společnostmi zabývajícími se kávou. Analýza je provedena na vzorových větách shromážděných z webových stránek společností a jejich sociálních sítí. Tyto dva způsoby si společnosti vybraly jako formu propagace svých produktů a služeb.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to provide the reader with information about advertising language, applied within the selected coffee companies. The analysis is done on model sentences that are extracted from the companies' websites and social networks, which they have chosen for promoting and advertising their products and services.
Klíčová slova
Reklama, jazyk reklamy, reklama online, propagace společnosti zabývající se kávou
Klíčová slova v angličtině
Advertising, advertising language, online advertising, advertising a coffee company
Rozsah průvodní práce
32 s. (57 579 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této práce je poskytnout čtenáři potřebné informace o jazyce reklamy, aplikovaném konkrétními vybranými společnostmi zabývajícími se kávou. Analýza je provedena na vzorových větách shromážděných z webových stránek společností a jejich sociálních sítí. Tyto dva způsoby si společnosti vybraly jako formu propagace svých produktů a služeb.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to provide the reader with information about advertising language, applied within the selected coffee companies. The analysis is done on model sentences that are extracted from the companies' websites and social networks, which they have chosen for promoting and advertising their products and services.
Klíčová slova
Reklama, jazyk reklamy, reklama online, propagace společnosti zabývající se kávou
Klíčová slova v angličtině
Advertising, advertising language, online advertising, advertising a coffee company
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
1. WHARTON, Chris. Advertising: critical approaches. New York, NY: Routledge, 2015. ISBN 9781135043575.
2. SHETH, Jagdish N. a Rajendra. SISODIA. The 4 A's of marketing: creating value for customers, companies and society. New York: Routledge, 2012. ISBN 9780203802168.
3. SCHUMANN, David W. a Esther. THORSON. Advertising and the World Wide Web. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1999. ISBN 0805831487.
4. TANAKA, Keiko. Advertising language: a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan. New York: Routledge, 1994. ISBN 0415076471.
5. Cambridge Advanced Learner's Dictionary. 3rd ed., 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-71266-8.
Seznam doporučené literatury
1. WHARTON, Chris. Advertising: critical approaches. New York, NY: Routledge, 2015. ISBN 9781135043575.
2. SHETH, Jagdish N. a Rajendra. SISODIA. The 4 A's of marketing: creating value for customers, companies and society. New York: Routledge, 2012. ISBN 9780203802168.
3. SCHUMANN, David W. a Esther. THORSON. Advertising and the World Wide Web. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1999. ISBN 0805831487.
4. TANAKA, Keiko. Advertising language: a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan. New York: Routledge, 1994. ISBN 0415076471.
5. Cambridge Advanced Learner's Dictionary. 3rd ed., 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-71266-8.