Diplomová práce se zabývá využitím mobilního marketingu v oblasti cestovních kanceláří ČR. Cílem práce je seznámit se se základními poznatky souvisejícími s mobilním marketingem, analyzovat současný stav využívání tohoto média u cestovních kanceláří ČR, zhodnotit případy úspěšného nasazení mobilního marketingu v celosvětovém cestovním ruchu a navrhnout vhodné nástroje k použití u cestovních kanceláří. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněny základní pojmy související s mobilním marketingem a marketingem cestovního ruchu. Praktická část je věnována výzkumu za pomoci dotazování formou ankety, pozorování a analýzy případových studií. V závěrečné kapitole praktické části jsou navrženy vhodné nástroje mobilního marketingu k použití u cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of mobile marketing at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work is to get to know with basic knowledge related to mobile marketing, analyze the current state of usage of this media at tour operators in the Czech Republic, evaluate cases of successful deployment of mobile marketing in global tourism and to design suitable tools for use by tour operators. The thesis is divided into theoretical and practical section. The theoretical section outlines the basic concepts related to mobile marketing and tourism marketing. The practical section is devoted to research with the help of questionnaire surveys, observation and analysis of case studies. In the final chapter of the practical section there are designed suitable tools of mobile marketing for use by tour operators.
Klíčová slova
mobilní marketing, cestovní ruch, cestovní kancelář, mobilní zařízení
Klíčová slova v angličtině
mobile marketing, tourism, tour operator, mobile device
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá využitím mobilního marketingu v oblasti cestovních kanceláří ČR. Cílem práce je seznámit se se základními poznatky souvisejícími s mobilním marketingem, analyzovat současný stav využívání tohoto média u cestovních kanceláří ČR, zhodnotit případy úspěšného nasazení mobilního marketingu v celosvětovém cestovním ruchu a navrhnout vhodné nástroje k použití u cestovních kanceláří. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněny základní pojmy související s mobilním marketingem a marketingem cestovního ruchu. Praktická část je věnována výzkumu za pomoci dotazování formou ankety, pozorování a analýzy případových studií. V závěrečné kapitole praktické části jsou navrženy vhodné nástroje mobilního marketingu k použití u cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of mobile marketing at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work is to get to know with basic knowledge related to mobile marketing, analyze the current state of usage of this media at tour operators in the Czech Republic, evaluate cases of successful deployment of mobile marketing in global tourism and to design suitable tools for use by tour operators. The thesis is divided into theoretical and practical section. The theoretical section outlines the basic concepts related to mobile marketing and tourism marketing. The practical section is devoted to research with the help of questionnaire surveys, observation and analysis of case studies. In the final chapter of the practical section there are designed suitable tools of mobile marketing for use by tour operators.
Klíčová slova
mobilní marketing, cestovní ruch, cestovní kancelář, mobilní zařízení
Klíčová slova v angličtině
mobile marketing, tourism, tour operator, mobile device
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska do problematiky využití vybraných nástrojů mobilního marketingu cestovních kanceláří.
Analyzujte využívání mobilního marketingu v cestovním ruchu ČR.
Zhodnoťte úspěšné případy využití mobilního marketingu v cestovním ruchu v ČR i v zahraničí.
Navrhněte vhodné nástroje mobilního marketingu v cestovních kancelářích.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska do problematiky využití vybraných nástrojů mobilního marketingu cestovních kanceláří.
Analyzujte využívání mobilního marketingu v cestovním ruchu ČR.
Zhodnoťte úspěšné případy využití mobilního marketingu v cestovním ruchu v ČR i v zahraničí.
Navrhněte vhodné nástroje mobilního marketingu v cestovních kancelářích.
Seznam doporučené literatury
ČECHUROVÁ, Lenka et al. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita, 2014. 196 s. ISBN 978-80-261-0455-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 3. vyd. Praha: Management Press, 2015. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2013. 206 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
NASH, Edward L. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
ROWLES, Daniel. Mobile marketing: How mobile technology is revolutionizing marketing, communications and advertising. 2.vyd. London: Kogan Page, 2017. 256 s. ISBN 978-0-7494-7979-4.
Seznam doporučené literatury
ČECHUROVÁ, Lenka et al. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita, 2014. 196 s. ISBN 978-80-261-0455-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 3. vyd. Praha: Management Press, 2015. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2013. 206 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
NASH, Edward L. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
ROWLES, Daniel. Mobile marketing: How mobile technology is revolutionizing marketing, communications and advertising. 2.vyd. London: Kogan Page, 2017. 256 s. ISBN 978-0-7494-7979-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.