Bakalářská práce se zabývá pojmem cestovní ruch, konkrétně pak jeho specifickou
formou, filmový cestovní ruch. Cílem práce je vytvoření nového produktu cestovního
ruchu, a to zájezd po Karlovarském kraji za filmovým turismem.
V této práci je poměrně výrazný prostor věnován vymezení pojmu cestovní ruch, dále
se pak věnuje jeho vývoji od dob vzniku až dodnes. Představují se zde nejnovější trendy
dnešní doby. Další částí je marketing destinace cestovního ruchu, kde se popisují tzv.
"8P". Největší část této kapitoly je pak věnován produktu cestovního ruchu. Je zde
popsán zájezd a jeho vyhotovení. V praktické části práce představuje Karlovarský kraj a
jeho nabídku filmového turismu. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťována
potencionální poptávka po tomto druhu zájezdu. Na základě analyzování nabídky a
poptávky je pak vyhotoven zájezd. To obsahuje vytvoření podrobného harmonogramu,
itineráře zájezdu a také vytvoření předběžné kalkulace ceny zájezdu.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the term tourism, specifically with its specific form, movie tourism.
The objective of the thesis is to create new product of tourism and that is movie tour of
Karlovy Vary region.
In the thesis is quite large space dedicated to defining the term tourism, further it deals
with its development since its origin to today. There are presented the latest trends of
today. Another part is marketing of the tourist destination, where are described so
called "8P". The biggest part of this chapter is dedicated to the product of tourism.
There is a description of the tour and its creation. In the practical part the thesis presents
Karlovy Vary region and its offer of the movie tourism. Using surveys is found out the
potential demand for this type of tour, with the topic movie tourism. That contains
creation of detailed timetable, itinerary of the tour and creation of preliminary
calculation of the tour. Further are suggested recommendation.
Klíčová slova
cestovní ruch, filmový turismus, filmový cestovní ruch, Karlovarský
kraj, zájezd
Klíčová slova v angličtině
tourism, movie tourism, Karlovy Vary region, tour
Rozsah průvodní práce
68 s. (72 143 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá pojmem cestovní ruch, konkrétně pak jeho specifickou
formou, filmový cestovní ruch. Cílem práce je vytvoření nového produktu cestovního
ruchu, a to zájezd po Karlovarském kraji za filmovým turismem.
V této práci je poměrně výrazný prostor věnován vymezení pojmu cestovní ruch, dále
se pak věnuje jeho vývoji od dob vzniku až dodnes. Představují se zde nejnovější trendy
dnešní doby. Další částí je marketing destinace cestovního ruchu, kde se popisují tzv.
"8P". Největší část této kapitoly je pak věnován produktu cestovního ruchu. Je zde
popsán zájezd a jeho vyhotovení. V praktické části práce představuje Karlovarský kraj a
jeho nabídku filmového turismu. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťována
potencionální poptávka po tomto druhu zájezdu. Na základě analyzování nabídky a
poptávky je pak vyhotoven zájezd. To obsahuje vytvoření podrobného harmonogramu,
itineráře zájezdu a také vytvoření předběžné kalkulace ceny zájezdu.
Anotace v angličtině
Thesis deals with the term tourism, specifically with its specific form, movie tourism.
The objective of the thesis is to create new product of tourism and that is movie tour of
Karlovy Vary region.
In the thesis is quite large space dedicated to defining the term tourism, further it deals
with its development since its origin to today. There are presented the latest trends of
today. Another part is marketing of the tourist destination, where are described so
called "8P". The biggest part of this chapter is dedicated to the product of tourism.
There is a description of the tour and its creation. In the practical part the thesis presents
Karlovy Vary region and its offer of the movie tourism. Using surveys is found out the
potential demand for this type of tour, with the topic movie tourism. That contains
creation of detailed timetable, itinerary of the tour and creation of preliminary
calculation of the tour. Further are suggested recommendation.
Klíčová slova
cestovní ruch, filmový turismus, filmový cestovní ruch, Karlovarský
kraj, zájezd
Klíčová slova v angličtině
tourism, movie tourism, Karlovy Vary region, tour
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do vybrané problematiky.
Představte vybranou destinaci.
Analyzujte nabídku vybrané destinace a poptávku po filmovém turismu.
Na základě získaných dat identifikujte příležitosti pro rozvoj filmového turismu.
Vytvořte produkt filmového turismu a navrhněte doporučení.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do vybrané problematiky.
Představte vybranou destinaci.
Analyzujte nabídku vybrané destinace a poptávku po filmovém turismu.
Na základě získaných dat identifikujte příležitosti pro rozvoj filmového turismu.
Vytvořte produkt filmového turismu a navrhněte doporučení.
Seznam doporučené literatury
Kotíková, H. (2013). Nové trendy cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing.
Pike, S. (2008). Destination Marketing. Taylor & Francis.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing.
Zelenka, J. & Pásková, M. (2011). Výkladový slovník cestovního ruchu. Praha: Linde.
Seznam doporučené literatury
Kotíková, H. (2013). Nové trendy cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing.
Pike, S. (2008). Destination Marketing. Taylor & Francis.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing.
Zelenka, J. & Pásková, M. (2011). Výkladový slovník cestovního ruchu. Praha: Linde.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.