Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných kaváren v České republice na sociální síti Facebook. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. V empirické části práce je provedena analýza a komparace komunikace vybraných kaváren na sociální síti Facebook. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané kavárny. Výzkum se dále zabývá kvantitativní a kvalitativní analýzou dat, která byla získána prostřednictvím aplikace Netvizz. Cílem této části je zhodnocení efektivnosti komunikace kaváren na sociální síti Facebook. Výsledky analýzy jsou shrnuty ve vyhodnocení výzkumu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected cafés in the Czech republic on social network Facebook. The theoretical part deals with marketing communication on social networks. There are analysis and comparation of marketing communication of selected cafés on social networks Facebook in the empirical part of the thesis. In practical part are firstly the selected cafés introduces. Research is focused on quantitative and qualitative data analysis. These data were generate with Facebook application Netvizz. The aim of this part is efficiency assessment of communication of the selected cafés on social network Facebook. The results of analysis are summarized in the evaluation of the research.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, kavárny
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social networks, Facebook, cafés
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných kaváren v České republice na sociální síti Facebook. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. V empirické části práce je provedena analýza a komparace komunikace vybraných kaváren na sociální síti Facebook. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané kavárny. Výzkum se dále zabývá kvantitativní a kvalitativní analýzou dat, která byla získána prostřednictvím aplikace Netvizz. Cílem této části je zhodnocení efektivnosti komunikace kaváren na sociální síti Facebook. Výsledky analýzy jsou shrnuty ve vyhodnocení výzkumu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected cafés in the Czech republic on social network Facebook. The theoretical part deals with marketing communication on social networks. There are analysis and comparation of marketing communication of selected cafés on social networks Facebook in the empirical part of the thesis. In practical part are firstly the selected cafés introduces. Research is focused on quantitative and qualitative data analysis. These data were generate with Facebook application Netvizz. The aim of this part is efficiency assessment of communication of the selected cafés on social network Facebook. The results of analysis are summarized in the evaluation of the research.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook, kavárny
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social networks, Facebook, cafés
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke komunikaci organizací na sociálních sítích.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy k hodnocení komunikace na sociálních sítích.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke komunikaci organizací na sociálních sítích.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy k hodnocení komunikace na sociálních sítích.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík a kol. Marketing na internetu. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP Praha, 2016. ISBN 978-880-6847-79-5.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík a kol. Marketing na internetu. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP Praha, 2016. ISBN 978-880-6847-79-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.