Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku marketingu ubytovacích služeb a následnou aplikaci na konkrétní podnik, kterým je Parkhotel Congress Center Plzeň. Cílem práce je návrh opatření pro optimalizaci marketingu v daném podniku. Teoretická část se týká oblasti marketingu, marketingového mixu služeb, strategického řídícího a marketingového procesu, marketingové analýzy a slevových portálů. Praktická část se pak věnuje marketingu Parkhotelu Congress Centrum Plzeň, včetně SWOT analýzy, analýzy potřeb hostů, analýzy konkurence a PEST analýzy. Za účelem zjištění využívání slevových portálů bylo zrealizováno dotazníkové šetření. Na konci práce jsou na základě zjištěných informací shrnuta doporučení pro podnik.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on characteristics of marketing in accommodation services and application to specific company, which is Parkhotel Congress Center Pilsen. The aim of the thesis is the proposal of marketing optimization measures in this company. Theoretical part contains the areas of marketing, marketing mix of services, strategic management and strategic marketing process, marketing analysis and discount portals. The practical part of the thesis is dedicated to the marketing of the Parkhotel Congress Center Pilsen, including SWOT analysis, analysis of guest's needs, analysis of competitors and PEST analysis. The survey was conducted for the purpose of determining the use of discounts portal. At the end of the thesis are recommendations for the company based on information foundation.
marketing, marketing mix, accommodation services, hotel marketing, discount portals
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku marketingu ubytovacích služeb a následnou aplikaci na konkrétní podnik, kterým je Parkhotel Congress Center Plzeň. Cílem práce je návrh opatření pro optimalizaci marketingu v daném podniku. Teoretická část se týká oblasti marketingu, marketingového mixu služeb, strategického řídícího a marketingového procesu, marketingové analýzy a slevových portálů. Praktická část se pak věnuje marketingu Parkhotelu Congress Centrum Plzeň, včetně SWOT analýzy, analýzy potřeb hostů, analýzy konkurence a PEST analýzy. Za účelem zjištění využívání slevových portálů bylo zrealizováno dotazníkové šetření. Na konci práce jsou na základě zjištěných informací shrnuta doporučení pro podnik.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on characteristics of marketing in accommodation services and application to specific company, which is Parkhotel Congress Center Pilsen. The aim of the thesis is the proposal of marketing optimization measures in this company. Theoretical part contains the areas of marketing, marketing mix of services, strategic management and strategic marketing process, marketing analysis and discount portals. The practical part of the thesis is dedicated to the marketing of the Parkhotel Congress Center Pilsen, including SWOT analysis, analysis of guest's needs, analysis of competitors and PEST analysis. The survey was conducted for the purpose of determining the use of discounts portal. At the end of the thesis are recommendations for the company based on information foundation.
marketing, marketing mix, accommodation services, hotel marketing, discount portals
Zásady pro vypracování
Charakterizujte marketing ubytovacích služeb (strategie, situační analýzy, marketingový mix).
Pro vybraný subjekt zpracujte situační analýzy.
Zjistěte možnosti využití slevových portálů v kontextu řešeného tématu.
Formulujte marketingový mix vybraného subjektu a navrhněte jeho optimalizaci.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte marketing ubytovacích služeb (strategie, situační analýzy, marketingový mix).
Pro vybraný subjekt zpracujte situační analýzy.
Zjistěte možnosti využití slevových portálů v kontextu řešeného tématu.
Formulujte marketingový mix vybraného subjektu a navrhněte jeho optimalizaci.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KALKA, Regine a MÄßEN, Andrea. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada Publishing, 2003. 110 s. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0413-7.
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek druhý, Ubytovací služby. Praha: Wolters Kluwer, 2016. 351 s. ISBN 978-80-7552-253-5.
HANZELKOVÁ, Alena, KEŘKOVSKÝ, Miloslav a VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. Praha: C. H. Beck, 2017. 232 s. C. H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KALKA, Regine a MÄßEN, Andrea. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada Publishing, 2003. 110 s. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0413-7.
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek druhý, Ubytovací služby. Praha: Wolters Kluwer, 2016. 351 s. ISBN 978-80-7552-253-5.
HANZELKOVÁ, Alena, KEŘKOVSKÝ, Miloslav a VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. Praha: C. H. Beck, 2017. 232 s. C. H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.