Téma této bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu v České republice a vliv na zákazníka. Cílem této práce je vysvětlit pojem společenská odpovědnost firem (CSR) a zaměřit se na to, jak ovlivňuje zákazníka. Práce také poukazuje na problémy spojené s módním průmyslem, na jeho negativní vliv na životní prostředí a společnost.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is Corporate Social Responsibility (CSR) in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Its purpose is to explain the concept of CSR and to look more in detail how it affects the customer. It points out the main problems connected with the fashion industry, its negative impact on the environment and the society.
Klíčová slova
CSR, společenská odpovědnost, módní průmysl, životní prostředí, ekologie, marketing
Téma této bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu v České republice a vliv na zákazníka. Cílem této práce je vysvětlit pojem společenská odpovědnost firem (CSR) a zaměřit se na to, jak ovlivňuje zákazníka. Práce také poukazuje na problémy spojené s módním průmyslem, na jeho negativní vliv na životní prostředí a společnost.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is Corporate Social Responsibility (CSR) in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Its purpose is to explain the concept of CSR and to look more in detail how it affects the customer. It points out the main problems connected with the fashion industry, its negative impact on the environment and the society.
Klíčová slova
CSR, společenská odpovědnost, módní průmysl, životní prostředí, ekologie, marketing
Zásady pro vypracování bakalářské práce
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
Zásady pro vypracování bakalářské práce
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
BLABLA HUBKOVÁ, Veronika: Příběh skříně: O tom, jak funguje módní průmysl. Vlastním nákladem, 2018.
BOWEN, Frances. After greenwashing: symbolic corporate environmentalism and society. Cambridge: Cambridge University Press, 2014.
KLEIN, Naomi. No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Toronto: Knopf Canada, 2000.
BARTLOVÁ, Adéla. Vše, co jste chtěli vědět o módě. V Brně: Jota, 2018.
Seznam doporučené literatury
BLABLA HUBKOVÁ, Veronika: Příběh skříně: O tom, jak funguje módní průmysl. Vlastním nákladem, 2018.
BOWEN, Frances. After greenwashing: symbolic corporate environmentalism and society. Cambridge: Cambridge University Press, 2014.
KLEIN, Naomi. No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies. Toronto: Knopf Canada, 2000.
BARTLOVÁ, Adéla. Vše, co jste chtěli vědět o módě. V Brně: Jota, 2018.