Informace o kvalifikační práci Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Hlavní téma v angličtině
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Název dle studenta
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Název dle studenta v angličtině
Involvement of students in extracurricular activities - student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen and their contribution to the personal development of students
Bakalářská práce je zaměřena na zapojení studentů do mimoškolních aktivit a na výhody, které mimoškolní aktivity studentům přinášejí. Dále se zabývá dovednostmi, které mohou studenti v rámci studentských organizací získat a dovednostmi, které budou v roce 2030 požadované na trhu práce. Praktická část obsahuje výsledky dotazníku, jeho vyhodnocení a přehled studentských organizací na Západočeské univerzitě v Plzni.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the involvement of students in extracurricular activities and the benefits that extracurricular activities bring to students. It also deals with the skills that students can acquire within student organizations and the skills that will be required in the labor market in 2030. The practical part contains the results of the questionnaire, its evaluation, and an overview of student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen.
Klíčová slova
mimoškolní aktivity, studentské organizace, dovednosti, sociální dovednosti, dovednosti roku 2030
Klíčová slova v angličtině
extracurricular activities, student organizations, skills, soft skills, top skills 2030
Rozsah průvodní práce
52 s. (85 394 znaků).
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na zapojení studentů do mimoškolních aktivit a na výhody, které mimoškolní aktivity studentům přinášejí. Dále se zabývá dovednostmi, které mohou studenti v rámci studentských organizací získat a dovednostmi, které budou v roce 2030 požadované na trhu práce. Praktická část obsahuje výsledky dotazníku, jeho vyhodnocení a přehled studentských organizací na Západočeské univerzitě v Plzni.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the involvement of students in extracurricular activities and the benefits that extracurricular activities bring to students. It also deals with the skills that students can acquire within student organizations and the skills that will be required in the labor market in 2030. The practical part contains the results of the questionnaire, its evaluation, and an overview of student organizations at the University of West Bohemia in Pilsen.
Klíčová slova
mimoškolní aktivity, studentské organizace, dovednosti, sociální dovednosti, dovednosti roku 2030
Klíčová slova v angličtině
extracurricular activities, student organizations, skills, soft skills, top skills 2030
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
Kuh, G. D., Douglas, K. B., Lund, J. P., Ramin-Gyurnek, J.: Student Learning Outside the Classroom: Transcending Artificial Boundaries: 1st edition. Jossey-Bass, 1995. ISBN-13: 978-1878380647.
Foster, C. R.: Extra-Curricular Activities in the High School. Mottelay Press, 2007. ISBN-13: 978-1406704594.
Hájek, B., Hofbauer, B., Pávková, J.: Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy ve výchově. Portál, s.r.o., 2011. ISBN: 978-80-262-0030-7.
Maxwell, J. C.: Teamwork 101. Thomas Nelson Publishers, 2009. ISBN: 9781400280254.
Radcliffe, S.: Leadership: Plain and Simple. Pearson Education Limited, 2012. ISBN: 9780273772415.
Seznam doporučené literatury
Kuh, G. D., Douglas, K. B., Lund, J. P., Ramin-Gyurnek, J.: Student Learning Outside the Classroom: Transcending Artificial Boundaries: 1st edition. Jossey-Bass, 1995. ISBN-13: 978-1878380647.
Foster, C. R.: Extra-Curricular Activities in the High School. Mottelay Press, 2007. ISBN-13: 978-1406704594.
Hájek, B., Hofbauer, B., Pávková, J.: Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy ve výchově. Portál, s.r.o., 2011. ISBN: 978-80-262-0030-7.
Maxwell, J. C.: Teamwork 101. Thomas Nelson Publishers, 2009. ISBN: 9781400280254.
Radcliffe, S.: Leadership: Plain and Simple. Pearson Education Limited, 2012. ISBN: 9780273772415.