Tato bakalářská práce se zabývá Londýnem jakožto turistickou destinací. Cílem bylo především zjistit, jak je Londýn atraktivní pro turisty různého věku a zaměření. Zejména, zda je důležitým cílem pro studenty základních a středních škol, kteří cestují do zahraničí v rámci školních výletů. Pro lepší orientaci jsou v teoretické části památky rozděleny do dvou skupin. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu výsledků online dotazníků zpracovanou pomocí grafů a tabulek a dále také obsahuje popis rozhovoru s autorovou bývalou učitelkou ze střední školy v Klatovech. Závěr su-marizuje informace uvedené v teoretické části a zásadní zjištění z dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis examines London as a tourist destination. The main goal was to find out how attractive London is for tourists of all ages and interests. Especially, if it is an important destination for primary and secondary school students who usually take part in trips abroad organized by their schools. For better orientation, the monuments which are mentioned in the theoretical part are divided into two groups.The practical part contains a detailed analysis of the results from online questionnaires presented with the help of charts and tables and contains also a description of an interview with the author's former teacher from a secondary school in Klatovy. The conclusion summarizes the information provided in the theoretical part and the main findings of the questionnaire survey analyzed in the latter one.
Klíčová slova
Londýn, Anglie, turistická destinace, dotazník
Klíčová slova v angličtině
London, England, travel destination, survey
Rozsah průvodní práce
75 s. (69 740 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá Londýnem jakožto turistickou destinací. Cílem bylo především zjistit, jak je Londýn atraktivní pro turisty různého věku a zaměření. Zejména, zda je důležitým cílem pro studenty základních a středních škol, kteří cestují do zahraničí v rámci školních výletů. Pro lepší orientaci jsou v teoretické části památky rozděleny do dvou skupin. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu výsledků online dotazníků zpracovanou pomocí grafů a tabulek a dále také obsahuje popis rozhovoru s autorovou bývalou učitelkou ze střední školy v Klatovech. Závěr su-marizuje informace uvedené v teoretické části a zásadní zjištění z dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis examines London as a tourist destination. The main goal was to find out how attractive London is for tourists of all ages and interests. Especially, if it is an important destination for primary and secondary school students who usually take part in trips abroad organized by their schools. For better orientation, the monuments which are mentioned in the theoretical part are divided into two groups.The practical part contains a detailed analysis of the results from online questionnaires presented with the help of charts and tables and contains also a description of an interview with the author's former teacher from a secondary school in Klatovy. The conclusion summarizes the information provided in the theoretical part and the main findings of the questionnaire survey analyzed in the latter one.
Klíčová slova
Londýn, Anglie, turistická destinace, dotazník
Klíčová slova v angličtině
London, England, travel destination, survey
Zásady pro vypracování
-jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce,
-vymezení metodiky zpracování,
-stručné zhodnocení stavu řešené problematiky,
-provedení základního výzkumu,
-prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení),
-shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle,
-pravidelné konzultace se školitelem,
-pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů,
-adekvátní odkazy na použitou literaturu,
-citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
-jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce,
-vymezení metodiky zpracování,
-stručné zhodnocení stavu řešené problematiky,
-provedení základního výzkumu,
-prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení),
-shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle,
-pravidelné konzultace se školitelem,
-pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů,
-adekvátní odkazy na použitou literaturu,
-citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
Stephan Van Dam: StreetSmart London (VanDam, Inc. New York, USA, 2018),
Cambridge University Press: Cambridge Business English Dictionary (Cambridge University Press, Cambridge, UK, 2011),
Lonely Planet: Discover London (Lonely Planet, Melbourne, Australia, 2019),
Matthew Green: London - a travel guide through time (Publisher Michael Joseph, London, UK, 2015),
Lingea: Anglicko-český, česko-anglický velký slovník (Lingea s.r.o., Brno, ČR, 2010)
Seznam doporučené literatury
Stephan Van Dam: StreetSmart London (VanDam, Inc. New York, USA, 2018),
Cambridge University Press: Cambridge Business English Dictionary (Cambridge University Press, Cambridge, UK, 2011),
Lonely Planet: Discover London (Lonely Planet, Melbourne, Australia, 2019),
Matthew Green: London - a travel guide through time (Publisher Michael Joseph, London, UK, 2015),
Lingea: Anglicko-český, česko-anglický velký slovník (Lingea s.r.o., Brno, ČR, 2010)