Cílem práce je vytvoření grafiky pro počítačovou hru. Návrh obsahuje návrhy postav, prostředí, předmětů a herního menu. Práce je prezentovaná na sadě plakátů a brožurou.
Anotace v angličtině
The theme of the work is graphics for video game. Goal is to create functional graphic assets for menu and game levels. Work includes character design, environment design and UI design. Finished work will be presented on four posters and small brochure.
Klíčová slova
počítačová hra, videohra, UI, gamedesign
Klíčová slova v angličtině
computer game, videogame, UI, gamedesign
Rozsah průvodní práce
24 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je vytvoření grafiky pro počítačovou hru. Návrh obsahuje návrhy postav, prostředí, předmětů a herního menu. Práce je prezentovaná na sadě plakátů a brožurou.
Anotace v angličtině
The theme of the work is graphics for video game. Goal is to create functional graphic assets for menu and game levels. Work includes character design, environment design and UI design. Finished work will be presented on four posters and small brochure.
Klíčová slova
počítačová hra, videohra, UI, gamedesign
Klíčová slova v angličtině
computer game, videogame, UI, gamedesign
Zásady pro vypracování
Důvodem volby tohoto tématu je snaha prozkoumat nové, rozvíjející se médium a lépe pochopit,
jaké nám dáva možnosti.
Cílem je vytvořit funkční grafiku pro počítačovou hru. Návrh by měl respektovat hardwarové
možnosti platformy, na kterou je hra vyvíjena. Styl by měl být adekvátní herním mechanikám dané hry.
Práce bude obsahovat návrh prostředí, postav, objektů a jednotlivých menu.
Výstup bude prezentovaný pomocí sady minimálně 3 plakátů a brožury o rozsahu
minimálně 12 stran.
Rozsah průvodni zprávy bude minimálně 4 normostrany.
Zásady pro vypracování
Důvodem volby tohoto tématu je snaha prozkoumat nové, rozvíjející se médium a lépe pochopit,
jaké nám dáva možnosti.
Cílem je vytvořit funkční grafiku pro počítačovou hru. Návrh by měl respektovat hardwarové
možnosti platformy, na kterou je hra vyvíjena. Styl by měl být adekvátní herním mechanikám dané hry.
Práce bude obsahovat návrh prostředí, postav, objektů a jednotlivých menu.
Výstup bude prezentovaný pomocí sady minimálně 3 plakátů a brožury o rozsahu
minimálně 12 stran.
Rozsah průvodni zprávy bude minimálně 4 normostrany.
Seznam doporučené literatury
ROUSE, Richard. Game Design Theory and Practice. 2. vydání. 2320 Los Rios Boulevard Plano,
Texas 75074: Wordware Publishing, Inc., 2005. 721 s. ISBN 1-55622-912-7.
SWINK, Steve. Game feel: a game designer's guide to virtual sensation. 1. vydání.
30 Corporate Drive, Suite 400, Burlington, MA 01803, USA : Morgan Kaufmann. 2009. 358 s.
ISBN 978-0-12-374328-2.
Seznam doporučené literatury
ROUSE, Richard. Game Design Theory and Practice. 2. vydání. 2320 Los Rios Boulevard Plano,
Texas 75074: Wordware Publishing, Inc., 2005. 721 s. ISBN 1-55622-912-7.
SWINK, Steve. Game feel: a game designer's guide to virtual sensation. 1. vydání.
30 Corporate Drive, Suite 400, Burlington, MA 01803, USA : Morgan Kaufmann. 2009. 358 s.
ISBN 978-0-12-374328-2.