Informace o kvalifikační práci Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Hlavní téma v angličtině
Realization of a specific project - evaluation of the current state of MyBody, s.r.o. business model and a proposal of the new marketing mix structure for successful application of the product on the market
Název dle studenta
Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Název dle studenta v angličtině
Realization of a specific project - evaluation of the current state of MyBody, s.r.o. business model and aproposal of the new marketing mix structure for successful application of the product on the market
Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení stávajícího obchodního modelu společnosti MyBody s.r.o. a následné navržení struktury nového marketingového mixu, které by vedla k úspěšnému uplatnění výrobků společnosti na českém trhu. První kapitola uvádí do problematiky startupů a formálně představuje vybraný subjekt. V druhé kapitole je podrobně analyzován současný obchodní model vybrané společnosti a to včetně podrobného rozebrání marketingového mixu společně s analýzou mikro, mezo a makroprostředí. Součástí je také první dotazníkové šetření. Ve třetí kapitole je navržen nový obchodní model včetně nové segmentace trhu a návrhu marketingového mixu, který byl podpořen druhým dotazníkovým šetřením. Poslední kapitola je zaměřena na ekonomické zhodnocení nově navrženého stavu. Jsou zde vyčísleny očekávané náklady a výnosy, hospodářský výsledek a cash flow. Dále je pak vypočítána rentabilita tržeb a nákladů, doba návratnosti a čistá současná hodnota. Součástí je také zhodnocení, navrhované řešení a konstatování aktuální situace, ve které se společnost MyBody s.r.o. nachází.
Anotace v angličtině
This master´s thesis is focused on evaluation of ongoing business model of company MyBody s.r.o. as well as suggesting new succesful marketing mix for czech market. Firstly, a brief company and general startup model description is given followed by description of current business model, including marketing mix and enviroment analysis. In this part of the thesis, the first survey analysis takes place. In the third part of the thesis, there is new business model intorudeced, including new marketing mix according to second survey analysis. In the last part of the thesis, economic evaluation of new model takes place. Economic evaluation includes profitability of sales and costs, payback time, net present value and cash flow analysis as well as revenue streams and expected costs. The last part gives summary of current state and suggests options for future considering.
marketing mix, business model analysis, customer segments, marketing analysis, SWOT, Cash flow, NPV
Rozsah průvodní práce
117
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení stávajícího obchodního modelu společnosti MyBody s.r.o. a následné navržení struktury nového marketingového mixu, které by vedla k úspěšnému uplatnění výrobků společnosti na českém trhu. První kapitola uvádí do problematiky startupů a formálně představuje vybraný subjekt. V druhé kapitole je podrobně analyzován současný obchodní model vybrané společnosti a to včetně podrobného rozebrání marketingového mixu společně s analýzou mikro, mezo a makroprostředí. Součástí je také první dotazníkové šetření. Ve třetí kapitole je navržen nový obchodní model včetně nové segmentace trhu a návrhu marketingového mixu, který byl podpořen druhým dotazníkovým šetřením. Poslední kapitola je zaměřena na ekonomické zhodnocení nově navrženého stavu. Jsou zde vyčísleny očekávané náklady a výnosy, hospodářský výsledek a cash flow. Dále je pak vypočítána rentabilita tržeb a nákladů, doba návratnosti a čistá současná hodnota. Součástí je také zhodnocení, navrhované řešení a konstatování aktuální situace, ve které se společnost MyBody s.r.o. nachází.
Anotace v angličtině
This master´s thesis is focused on evaluation of ongoing business model of company MyBody s.r.o. as well as suggesting new succesful marketing mix for czech market. Firstly, a brief company and general startup model description is given followed by description of current business model, including marketing mix and enviroment analysis. In this part of the thesis, the first survey analysis takes place. In the third part of the thesis, there is new business model intorudeced, including new marketing mix according to second survey analysis. In the last part of the thesis, economic evaluation of new model takes place. Economic evaluation includes profitability of sales and costs, payback time, net present value and cash flow analysis as well as revenue streams and expected costs. The last part gives summary of current state and suggests options for future considering.
marketing mix, business model analysis, customer segments, marketing analysis, SWOT, Cash flow, NPV
Zásady pro vypracování
Charakterizujte vybraný podnikatelský subjekt.
Proveďte analýzu současného stavu obchodního modelu společnosti.
Definujte hlavní tržní segmenty a základní marketingovou analýzu pro každý tržní segment, dále pak misi, vizi a cíle.
Na základě předchozí analýzy vytvořte návrh nového marketingového mixu.
Zhodnoťte navrhované řešení.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte vybraný podnikatelský subjekt.
Proveďte analýzu současného stavu obchodního modelu společnosti.
Definujte hlavní tržní segmenty a základní marketingovou analýzu pro každý tržní segment, dále pak misi, vizi a cíle.
Na základě předchozí analýzy vytvořte návrh nového marketingového mixu.
Zhodnoťte navrhované řešení.
Seznam doporučené literatury
GOLDRATT, Eliyahu M. a Jeff COX. The goal: a process of ongoing improvement. 2nd ed. Aldershot, Hampshire, England: Gower, 1993. ISBN 0566074184.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
RIES, Eric. The lean startup: how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses. New York: Crown Business, c2011. ISBN 0307887898.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
GOLDRATT, Eliyahu M. a Jeff COX. The goal: a process of ongoing improvement. 2nd ed. Aldershot, Hampshire, England: Gower, 1993. ISBN 0566074184.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
RIES, Eric. The lean startup: how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses. New York: Crown Business, c2011. ISBN 0307887898.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-542-4.