Tématem této bakalářské práce je vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti IAC Group s. r. o. Hlavním cílem práce je návrh opatření přispívajících ke zlepšení vzdělávacímu systému společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis systému vzdělávání a rozvoje pracovníků na základě studia odborné literatury. V praktické části jsou popsány vzdělávací procesy ve společnosti. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření ke zhodnocení vzdělávacích procesů zaměstnanci. Na základě studia interních dokumentů společnosti a výsledků dotazníkového šetření byla sestavena SWOT analýza, která analyzuje silné a slabé stránky vzdělávacího systému ve společnosti, její příležitosti a hrozby. V závěru práce jsou uvedeny návrhy opatření pro eliminaci zjištěných slabých stránek vzdělávacího systému.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor Thesis is an education and development of employees in IAC Group Ltd. The aim of this Thesis is to suggest appropriate measures that will contribute to improvement of the current educational system of the company. The Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Based on the literary research, the theoretical part defines key terms connected to the topic. In the practical part, educational process of the company is described. Furthermore, the method of questionnaire survey was implemented. Employees of the company were asked to evaluate the current educational system and the internal documentation was examined. The collected data were then analysed in the terms of SWOT analysis, setting the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company. Finally, measures to eliminate the identified weaknesses are suggested.
Klíčová slova
vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, vzdělávací systém, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education of employees, development of employees, system of education, methods of education
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti IAC Group s. r. o. Hlavním cílem práce je návrh opatření přispívajících ke zlepšení vzdělávacímu systému společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis systému vzdělávání a rozvoje pracovníků na základě studia odborné literatury. V praktické části jsou popsány vzdělávací procesy ve společnosti. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření ke zhodnocení vzdělávacích procesů zaměstnanci. Na základě studia interních dokumentů společnosti a výsledků dotazníkového šetření byla sestavena SWOT analýza, která analyzuje silné a slabé stránky vzdělávacího systému ve společnosti, její příležitosti a hrozby. V závěru práce jsou uvedeny návrhy opatření pro eliminaci zjištěných slabých stránek vzdělávacího systému.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor Thesis is an education and development of employees in IAC Group Ltd. The aim of this Thesis is to suggest appropriate measures that will contribute to improvement of the current educational system of the company. The Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Based on the literary research, the theoretical part defines key terms connected to the topic. In the practical part, educational process of the company is described. Furthermore, the method of questionnaire survey was implemented. Employees of the company were asked to evaluate the current educational system and the internal documentation was examined. The collected data were then analysed in the terms of SWOT analysis, setting the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company. Finally, measures to eliminate the identified weaknesses are suggested.
Klíčová slova
vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, vzdělávací systém, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education of employees, development of employees, system of education, methods of education
Zásady pro vypracování
Zpracujte úvodní teoretickou část bakalářské práce.
Analyzujte vybranou organizaci z hlediska vzdělávání a rozvoje pracovníků.
Navrhněte opatření pro eliminaci slabých stránek zjištěných v analytické části bakalářské práce.
DOHNALOVÁ, Marie. DEVEROVÁ, Lenka. LEGNEROVÁ, Kateřina a Tereza POSPÍŠILOVÁ. Lidské zdroje v sociálních podnicích. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2015. ISBN 978-80-7552-060-9.
MATHIS, Robert L. JACKSON, John Harold. VALENTINE, Sean a Patricia A. MEGLICH. Human resource management. 15. vyd. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1305500709.
MUŽÍK, Jaroslav. KRPÁLEK, Pavel. Lidské zdroje a personální management. 1. vyd. Praha: Academia, 2017. Společnost; sv. 23. ISBN 978-80-200-2773-3.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace: jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2015. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-5515-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. 5. vyd. Praha: Grada, 2018. Manažer. ISBN 978-80-271-0629-5.
WHITMORE, John. Koučování: rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti: metoda transpersonálního koučování. 4. vyd. Přeložil A. LISA. Praha: Management Press, 2019. ISBN 978-80-7261-559-9.
Seznam doporučené literatury
DOHNALOVÁ, Marie. DEVEROVÁ, Lenka. LEGNEROVÁ, Kateřina a Tereza POSPÍŠILOVÁ. Lidské zdroje v sociálních podnicích. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2015. ISBN 978-80-7552-060-9.
MATHIS, Robert L. JACKSON, John Harold. VALENTINE, Sean a Patricia A. MEGLICH. Human resource management. 15. vyd. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1305500709.
MUŽÍK, Jaroslav. KRPÁLEK, Pavel. Lidské zdroje a personální management. 1. vyd. Praha: Academia, 2017. Společnost; sv. 23. ISBN 978-80-200-2773-3.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace: jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2015. Poradce pro praxi. ISBN 978-80-247-5515-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. 5. vyd. Praha: Grada, 2018. Manažer. ISBN 978-80-271-0629-5.
WHITMORE, John. Koučování: rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti: metoda transpersonálního koučování. 4. vyd. Přeložil A. LISA. Praha: Management Press, 2019. ISBN 978-80-7261-559-9.