Předložená diplomová práce je zaměřena na online marketing ve vybraném podniku. První část představuje teoretický úvod do online marketingové komunikace, ve kterém je zahrnuta webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, PPC inzerce, sociální média a webová analytika. Dále je představen cílený marketing a jeho dílčí části, a to segmentace, tržní zacílení a tržní umístění. V empirické části je představen vybraný podnik, provedena analýza využití nástrojů online marketingu a následně komparace využití těchto nástrojů s vybranou konkurencí. Poté je provedena segmentace a s ní spjatý targeting a positioning. Následuje návrh online marketingové kampaně, na jehož začátku jsou vytyčeny cíle, a po něm vytvořena analýza klíčových slov, na jejímž základě jsou vytvořeny návrhy pro optimalizaci webové prezentace. Navazující kapitola je věnována dílčím krokům nastavení webové analytiky. Následně jsou navrženy kampaně v PPC systémech a sociálních médiích, které zahrnují sociální sítě a blog, jenž je součástí webové prezentace. V poslední kapitole je harmonogram a finanční rámec celé marketingové kampaně.
Anotace v angličtině
The presented master's thesis is focused on online marketing in a selected company. The first part presents a theoretical introduction to online marketing communication, which includes web presentation, search engine optimization, PPC advertising, social media and web analytics. Furthermore, targeted marketing and its partial parts are presented, namely segmentation, market targeting and market placement. The empirical part introduces the selected company, analyzes the use of online marketing tools and then compares the use of these tools with selected competitors. Then segmentation and related targeting and positioning are created. This is followed by a suggestion for an online marketing campaign, at the beginning of which goals are set, followed by a keyword analysis, on the basis of which suggestions for optimizing the website are created. The following chapter is devoted to the partial steps of setting up web analytics. Subsequently, campaigns in PPC systems and social media are suggested, which include social networks and a blog that is part of the website. The last chapter contains the schedule and financial framework of the entire marketing campaign.
Klíčová slova
online marketing, návrh kampaně, analýza klíčových slov, SEO, PPC, sociální sítě, webová analytika
Klíčová slova v angličtině
online marketing, campaign, keyword analysis, SEO, PPC, social media, web analytics
Rozsah průvodní práce
144 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce je zaměřena na online marketing ve vybraném podniku. První část představuje teoretický úvod do online marketingové komunikace, ve kterém je zahrnuta webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, PPC inzerce, sociální média a webová analytika. Dále je představen cílený marketing a jeho dílčí části, a to segmentace, tržní zacílení a tržní umístění. V empirické části je představen vybraný podnik, provedena analýza využití nástrojů online marketingu a následně komparace využití těchto nástrojů s vybranou konkurencí. Poté je provedena segmentace a s ní spjatý targeting a positioning. Následuje návrh online marketingové kampaně, na jehož začátku jsou vytyčeny cíle, a po něm vytvořena analýza klíčových slov, na jejímž základě jsou vytvořeny návrhy pro optimalizaci webové prezentace. Navazující kapitola je věnována dílčím krokům nastavení webové analytiky. Následně jsou navrženy kampaně v PPC systémech a sociálních médiích, které zahrnují sociální sítě a blog, jenž je součástí webové prezentace. V poslední kapitole je harmonogram a finanční rámec celé marketingové kampaně.
Anotace v angličtině
The presented master's thesis is focused on online marketing in a selected company. The first part presents a theoretical introduction to online marketing communication, which includes web presentation, search engine optimization, PPC advertising, social media and web analytics. Furthermore, targeted marketing and its partial parts are presented, namely segmentation, market targeting and market placement. The empirical part introduces the selected company, analyzes the use of online marketing tools and then compares the use of these tools with selected competitors. Then segmentation and related targeting and positioning are created. This is followed by a suggestion for an online marketing campaign, at the beginning of which goals are set, followed by a keyword analysis, on the basis of which suggestions for optimizing the website are created. The following chapter is devoted to the partial steps of setting up web analytics. Subsequently, campaigns in PPC systems and social media are suggested, which include social networks and a blog that is part of the website. The last chapter contains the schedule and financial framework of the entire marketing campaign.
Klíčová slova
online marketing, návrh kampaně, analýza klíčových slov, SEO, PPC, sociální sítě, webová analytika
Klíčová slova v angličtině
online marketing, campaign, keyword analysis, SEO, PPC, social media, web analytics
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do oblasti online marketingu.
Stručně představte vybranou organizaci.
Analyzujte využití vybraných nástrojů online marketingu touto organizací.
Formulujte konkrétní doporučení pro provedení změn.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do oblasti online marketingu.
Stručně představte vybranou organizaci.
Analyzujte využití vybraných nástrojů online marketingu touto organizací.
Formulujte konkrétní doporučení pro provedení změn.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press.
Kotler, P. & Keller, K.L. (2013). Marketing management. Praha: Grada.
Online marketing. (2017). Brno: Computer Press.
Safko, L. (2012). The Social Media Bible: Tactics, Tools & Strategies for Business Success. Hoboken: Wiley.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press.
Kotler, P. & Keller, K.L. (2013). Marketing management. Praha: Grada.
Online marketing. (2017). Brno: Computer Press.
Safko, L. (2012). The Social Media Bible: Tactics, Tools & Strategies for Business Success. Hoboken: Wiley.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.