Cílem diplomované práce je stanovit optimální cenu produktu s ohledem na vnitřní a vnější faktory společnosti. Pro tento cíl práce je zvolena společnost Heaven Labs, s.r.o. s produktem MANA. První kapitola se zaměřuje na teoretickou rešerši a zahrnuje oblasti analýzy prostředí, cenových politik, metody tvorby cen a konečné přizpůsobování ceny. Druhá kapitola se již věnuje praktické části práce. Jsou zpracovány analýzy prostředí společnosti, na základě kterých jsou provedeny metody tvorby ceny daného produktu. Se získanými poznatky je poté navrhnuta optimální cena výrobku a přizpůsobení ceny.
Anotace v angličtině
The aim of the master's thesis is to determine an optimal price of a product with regard to internal and external factors. Company Heaven Labs, s.r.o. with their product MANA has been chosen for the aim of this thesis. The first chapter focuses on theoretical research and includes subjects as analysis of an environment, pricing policy, methods of pricing and final price adjustments. The second chapter focuses on practical part of the thesis. Analysis of company's environment is done, based on which are performed methods of pricing of mentioned product. After the acquired knowledge, the optimal price of the product is proposed with all of its adjustments.
Klíčová slova
cena, metody tvorby cen, cenová politika, analýza cenotvorby
Klíčová slova v angličtině
price, methods of pricing, pricing policy, pricing analysis
Rozsah průvodní práce
80
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomované práce je stanovit optimální cenu produktu s ohledem na vnitřní a vnější faktory společnosti. Pro tento cíl práce je zvolena společnost Heaven Labs, s.r.o. s produktem MANA. První kapitola se zaměřuje na teoretickou rešerši a zahrnuje oblasti analýzy prostředí, cenových politik, metody tvorby cen a konečné přizpůsobování ceny. Druhá kapitola se již věnuje praktické části práce. Jsou zpracovány analýzy prostředí společnosti, na základě kterých jsou provedeny metody tvorby ceny daného produktu. Se získanými poznatky je poté navrhnuta optimální cena výrobku a přizpůsobení ceny.
Anotace v angličtině
The aim of the master's thesis is to determine an optimal price of a product with regard to internal and external factors. Company Heaven Labs, s.r.o. with their product MANA has been chosen for the aim of this thesis. The first chapter focuses on theoretical research and includes subjects as analysis of an environment, pricing policy, methods of pricing and final price adjustments. The second chapter focuses on practical part of the thesis. Analysis of company's environment is done, based on which are performed methods of pricing of mentioned product. After the acquired knowledge, the optimal price of the product is proposed with all of its adjustments.
Klíčová slova
cena, metody tvorby cen, cenová politika, analýza cenotvorby
Klíčová slova v angličtině
price, methods of pricing, pricing policy, pricing analysis
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky stanovení ceny a cenové politky.
Stručně představte Vámi vybraný podnikatelský subjekt a jeho produkty.
Pomocí vhodných metod analyzujte cenotvorbu produktu ve vybraném podniku s ohledem na interní a externí faktory prostředí.
Na základě výsledků navrhněte optimální metodu tvorby ceny a cenovou politiku vybraného produktu firmy.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky stanovení ceny a cenové politky.
Stručně představte Vámi vybraný podnikatelský subjekt a jeho produkty.
Pomocí vhodných metod analyzujte cenotvorbu produktu ve vybraném podniku s ohledem na interní a externí faktory prostředí.
Na základě výsledků navrhněte optimální metodu tvorby ceny a cenovou politiku vybraného produktu firmy.
Seznam doporučené literatury
Kašík, M., Havlíček, K. (2012). Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní.
Kotler, P., et al. (2012). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Linhart, Z.(2015). Strategický marketing. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu.
Schindler, M. R. (2012). Pricing strategies: a marketing approach. Sage Publications.
Seznam doporučené literatury
Kašík, M., Havlíček, K. (2012). Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní.
Kotler, P., et al. (2012). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Linhart, Z.(2015). Strategický marketing. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu.
Schindler, M. R. (2012). Pricing strategies: a marketing approach. Sage Publications.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v prezentaci uvedl cíl diplomové práce a představil společnost, kterou zvolil pro účely výzkumu v rámci své diplomové práci, a vybrané produkty společnosti. Poté seznámil s metodikou svého výzkumu a prezentoval výsledky provedené SWOT analýzy. V další části prezentace okomentoval použité metody cenotvorby. Informace k vybraným metodám doplnil statistickými daty v grafech a následně porovnal cenu výrobku stanovenou různými metodami. V závěrečné části prezentace návrhl a okomentoval optimální ceny vybraného produktu.
Po prezentaci odpovídal na otázky z posudků vedoucího práce a oponenta. Poté odpověděl na otázky člena komise.