Australané jsou specifickým národem. Kromě domácího cestovního ruchu Australané často uskutečňují cesty do Indonésie, v Evropě do Velké Británie. Při návštěvě Velké Británie rádi objevují a poznávají i ostatní země Evropy. Proč tedy nezavítat do České republiky? Cílem této bakalářské práce bylo vytyčit návrhy, které povedou k vylepšení pozice na trhu a efektivnějšímu oslovení této cílové skupiny. K dosažení hlavního cíle přispěly dílčí cíle, které se týkaly teoretické rešerše na dané téma, vybrání správné metodiky, provedení empirického šeření a následného určení pozice České republiky pomocí poziční analýzy a z ní vytvořených pozičních map.
Anotace v angličtině
Australians are a specific nation. In addition to domestic tourism, australians often enjoy trips to Indonesia or Great Britain when visiting Europe. Then why not visitng the Czech Republic? The main aim of this thesis is to propose measures, which could conduct in a better position on the market and more effective addressing of this target segment. Several partial objectives contributed in successfull achieving of the main aim, e.g. theoretical literary research related to the topic, choosing a correct methodology, performance of an empirical examination resulting in assessment of the position of the Czech Republic via positioning analysis from which positioning map was created.
Australané jsou specifickým národem. Kromě domácího cestovního ruchu Australané často uskutečňují cesty do Indonésie, v Evropě do Velké Británie. Při návštěvě Velké Británie rádi objevují a poznávají i ostatní země Evropy. Proč tedy nezavítat do České republiky? Cílem této bakalářské práce bylo vytyčit návrhy, které povedou k vylepšení pozice na trhu a efektivnějšímu oslovení této cílové skupiny. K dosažení hlavního cíle přispěly dílčí cíle, které se týkaly teoretické rešerše na dané téma, vybrání správné metodiky, provedení empirického šeření a následného určení pozice České republiky pomocí poziční analýzy a z ní vytvořených pozičních map.
Anotace v angličtině
Australians are a specific nation. In addition to domestic tourism, australians often enjoy trips to Indonesia or Great Britain when visiting Europe. Then why not visitng the Czech Republic? The main aim of this thesis is to propose measures, which could conduct in a better position on the market and more effective addressing of this target segment. Several partial objectives contributed in successfull achieving of the main aim, e.g. theoretical literary research related to the topic, choosing a correct methodology, performance of an empirical examination resulting in assessment of the position of the Czech Republic via positioning analysis from which positioning map was created.