Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na lékárny. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě výsledků navrhnout inovaci pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teorií spojené s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je praktická a ta obsahuje krátké přestavení vybrané společnosti, analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti, analýza marketingového prostředí a analýza sociálních médií. Praktická část závisí na dotazníku, podle kterých se uvádějí návrhy na doporučení nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the analysis of marketing communication in a chosen company focusing on pharmacy. The aim of this work is to analyse the marketing communication in a chosen company and based on the results to propose and innovation for the use of marketing communication tools for a chosen company. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theory associated with marketing and marketing communication. The second part is practical and contains a brief introduction of the chosen company, analysis of the company's marketing communication tools, analysis of the marketing environment and analysis of social media. The practical part depends on the questionnaire, according to which suggestions for recommendations of marketing tools for the chosen company are given.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, sociální media, marketingové prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, advertisement, social media, market environment
Rozsah průvodní práce
85 stran, 8 stran příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na lékárny. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě výsledků navrhnout inovaci pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teorií spojené s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je praktická a ta obsahuje krátké přestavení vybrané společnosti, analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti, analýza marketingového prostředí a analýza sociálních médií. Praktická část závisí na dotazníku, podle kterých se uvádějí návrhy na doporučení nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the analysis of marketing communication in a chosen company focusing on pharmacy. The aim of this work is to analyse the marketing communication in a chosen company and based on the results to propose and innovation for the use of marketing communication tools for a chosen company. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theory associated with marketing and marketing communication. The second part is practical and contains a brief introduction of the chosen company, analysis of the company's marketing communication tools, analysis of the marketing environment and analysis of social media. The practical part depends on the questionnaire, according to which suggestions for recommendations of marketing tools for the chosen company are given.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, sociální media, marketingové prostředí
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, advertisement, social media, market environment
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Stručně představte Vámi vybranou společnost.
Pomocí vhodně zvolené výzkumné metody zhodnoťte dosavadní využívání nástrojů marketingové komunikace v uplynulých letech.
Navrhněte inovace pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Stručně představte Vámi vybranou společnost.
Pomocí vhodně zvolené výzkumné metody zhodnoťte dosavadní využívání nástrojů marketingové komunikace v uplynulých letech.
Navrhněte inovace pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., & Procházka, P., & Urbánek, T. (2005). Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press.
Karlíček, M., & Král, P., & Urbánek, T. (2016). Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., & Procházka, P., & Urbánek, T. (2005). Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press.
Karlíček, M., & Král, P., & Urbánek, T. (2016). Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.