Práce se zabývá zejména všeobecnými obchodními podmínkami cestovních kanceláří, využíváním technologií zákazníky cestovních kanceláří a možností zájezdy podstoupit jiným osobám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch jako takový, na technologie využívané v cestovním ruchu a poslední kapitola se zabývá zájezdy. Na teoretickou část navazuje praktická část, která analyzuje obchodní podmínky cestovních kanceláří a zjišťuje postoje respondentů k různým otázkám.
Anotace v angličtině
Hereby presented work is focused on the general business conditions of travel agencies, the use of technology by customers of travel agencies and the attitude towards reselling tours owned by customers of the travel agencies to other persons. The thesis consists of two big sections, theoretical section and practical section. The theoretical part is more focused on tourism in general, technologies used in tourism and the last chapter is about tours above all. The theoretical part is followed by a practical part that analyses the business conditions of travel agencies and ascertains the attitudes of respondents to various questions.
tourism, information and communication technology, travel agencies, internet, tours
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá zejména všeobecnými obchodními podmínkami cestovních kanceláří, využíváním technologií zákazníky cestovních kanceláří a možností zájezdy podstoupit jiným osobám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch jako takový, na technologie využívané v cestovním ruchu a poslední kapitola se zabývá zájezdy. Na teoretickou část navazuje praktická část, která analyzuje obchodní podmínky cestovních kanceláří a zjišťuje postoje respondentů k různým otázkám.
Anotace v angličtině
Hereby presented work is focused on the general business conditions of travel agencies, the use of technology by customers of travel agencies and the attitude towards reselling tours owned by customers of the travel agencies to other persons. The thesis consists of two big sections, theoretical section and practical section. The theoretical part is more focused on tourism in general, technologies used in tourism and the last chapter is about tours above all. The theoretical part is followed by a practical part that analyses the business conditions of travel agencies and ascertains the attitudes of respondents to various questions.
tourism, information and communication technology, travel agencies, internet, tours
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod k vybranému tématu.
Identifikujte současné moderní technologie ovlivňující cestovní ruch.
Pomocí vhodné metody proveďte marketingový výzkum.
Vyhodnoťte provedené šetření a syntetizujte informace.
Navrhněte zlepšující opatření a alespoň jedno z nich detailně konkretizujte.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod k vybranému tématu.
Identifikujte současné moderní technologie ovlivňující cestovní ruch.
Pomocí vhodné metody proveďte marketingový výzkum.
Vyhodnoťte provedené šetření a syntetizujte informace.
Navrhněte zlepšující opatření a alespoň jedno z nich detailně konkretizujte.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. (2011). Cestovní ruch pro VOŠ a VŠ. Praha: Fortuna.
Zelenka J., & Kysela, J. (2013). Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus.
Čechurová, L., Janeček, P., Králová, L., Mičík, M., Petrtyl , J., & Tlučhoř, J. (2014). Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Buhalis, D., & Jun, S. (2011). Tourism and Technology. Oxford: Goodfellow Publishers limited.
Osterwalder, A. (2015). Tvorba business modelů. Brno: Bizzbooks.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. (2011). Cestovní ruch pro VOŠ a VŠ. Praha: Fortuna.
Zelenka J., & Kysela, J. (2013). Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus.
Čechurová, L., Janeček, P., Králová, L., Mičík, M., Petrtyl , J., & Tlučhoř, J. (2014). Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Buhalis, D., & Jun, S. (2011). Tourism and Technology. Oxford: Goodfellow Publishers limited.
Osterwalder, A. (2015). Tvorba business modelů. Brno: Bizzbooks.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.