Kalaš, Jan. (2019). Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu (Bakalářská práce), Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Česko.
Práce je věnovaná vzniku univerzitního podcastu a jeho implementace do českého prostředí marketingové podcastové scény. Práce obsahuje a vysvětluje základní pojmy v marketingové komunikaci a problematiky podcastu, jako marketingového nástroje. Součástí práce je představení podcastové scény v české republice, porovnání podcastů ve světě, přehled konkurenčních sil marketingové komunikace na české univerzitní půdě. Součástí bakalářské práce je návod na vytvoření samotného podcastu, postup při vytváření prostředí pro implementaci podcastu, jako součást marketingové komunikace na Fakultě ekonomické, Západočeské univerzity v Plzni. V bakalářské práci se věnuji dále všem důležitým krokům, které jsou důležité pro vytvoření marketingových projektů. Primární šetření zjišťuje zájem respondentů o podcasting v univerzitním prostředí, získává informace pro optimalizaci podcastu jako takového. Práce se věnuje hlubšímu propojení jednotlivých fakult Západočeské univerzity z hlediska marketingové komunikace a zkoumá reálný přínos podcastu, jako nástroje komunikace.
Anotace v angličtině
Kalaš, Jan. (2019). Podcast as an Instrument of Promotion of a Selected Subject (Bachelor Thesis) University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czech Republic.
The bachelor thesis is devoted to the creation of a university podcast and its implementation in the Czech environment of the marketing podcast scene. The thesis contains and explains the basic concepts in marketing communication and podcast issues as a marketing tool. Part of the thesis is the introduction of the podcast scene in the Czech Republic, a comparison to podcasts in the world, an overview of the competitive forces of marketing communication in the Czech university. Part of the bachelor thesis is a guide to creating the podcast itself, the process of creating an environment for the implementation of the podcast, as part of marketing communication at the Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsen. In my bachelor thesis, I also focus on all the important steps that are essential for creating marketing projects. The survey finds out the respondents' interest in podcasting in the university environment and obtains information for the optimization of the podcast. The work deals with a deeper interconnection of individual faculties of the University of West Bohemia in terms of marketing communication and examines the real benefits of the podcast as a communication tool.
Klíčová slova
podcasting, malý a střední podnik, marketing, marketingová komunikace, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
podcasting, small and medium-sized enterprises, marketing, marketing communication, social sites
Rozsah průvodní práce
94 s. (97 201 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Kalaš, Jan. (2019). Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu (Bakalářská práce), Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Česko.
Práce je věnovaná vzniku univerzitního podcastu a jeho implementace do českého prostředí marketingové podcastové scény. Práce obsahuje a vysvětluje základní pojmy v marketingové komunikaci a problematiky podcastu, jako marketingového nástroje. Součástí práce je představení podcastové scény v české republice, porovnání podcastů ve světě, přehled konkurenčních sil marketingové komunikace na české univerzitní půdě. Součástí bakalářské práce je návod na vytvoření samotného podcastu, postup při vytváření prostředí pro implementaci podcastu, jako součást marketingové komunikace na Fakultě ekonomické, Západočeské univerzity v Plzni. V bakalářské práci se věnuji dále všem důležitým krokům, které jsou důležité pro vytvoření marketingových projektů. Primární šetření zjišťuje zájem respondentů o podcasting v univerzitním prostředí, získává informace pro optimalizaci podcastu jako takového. Práce se věnuje hlubšímu propojení jednotlivých fakult Západočeské univerzity z hlediska marketingové komunikace a zkoumá reálný přínos podcastu, jako nástroje komunikace.
Anotace v angličtině
Kalaš, Jan. (2019). Podcast as an Instrument of Promotion of a Selected Subject (Bachelor Thesis) University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czech Republic.
The bachelor thesis is devoted to the creation of a university podcast and its implementation in the Czech environment of the marketing podcast scene. The thesis contains and explains the basic concepts in marketing communication and podcast issues as a marketing tool. Part of the thesis is the introduction of the podcast scene in the Czech Republic, a comparison to podcasts in the world, an overview of the competitive forces of marketing communication in the Czech university. Part of the bachelor thesis is a guide to creating the podcast itself, the process of creating an environment for the implementation of the podcast, as part of marketing communication at the Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsen. In my bachelor thesis, I also focus on all the important steps that are essential for creating marketing projects. The survey finds out the respondents' interest in podcasting in the university environment and obtains information for the optimization of the podcast. The work deals with a deeper interconnection of individual faculties of the University of West Bohemia in terms of marketing communication and examines the real benefits of the podcast as a communication tool.
Klíčová slova
podcasting, malý a střední podnik, marketing, marketingová komunikace, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
podcasting, small and medium-sized enterprises, marketing, marketing communication, social sites
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce k danému tématu.
Charakterizujte vybraný subjekt.
Proveďte potřebné analýzy (cílových skupin, rámcových podmínek pro zavedení podcastu, rizik atd.) potřebné pro zavedení podcastu ve vybraném subjektu.
Navrhněte komplexní koncept realizace podcastu pro vybraný subjekt ve snaze o co největší integraci s dalšími nástroji marketingové komunikace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce k danému tématu.
Charakterizujte vybraný subjekt.
Proveďte potřebné analýzy (cílových skupin, rámcových podmínek pro zavedení podcastu, rizik atd.) potřebné pro zavedení podcastu ve vybraném subjektu.
Navrhněte komplexní koncept realizace podcastu pro vybraný subjekt ve snaze o co největší integraci s dalšími nástroji marketingové komunikace.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Meinzer, K. (2019). So You Want to Start a Podcast: Finding Your Voice, Telling Your Story, and Building a Community That Will Listen. New York: HarperCollins Publishers.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb: efektivně a moderně (2. vyd.). Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha: Grada.
Meinzer, K. (2019). So You Want to Start a Podcast: Finding Your Voice, Telling Your Story, and Building a Community That Will Listen. New York: HarperCollins Publishers.
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb: efektivně a moderně (2. vyd.). Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu své prezentace představil hlavní cíl a dílčí cíle práce. Dále se zaměřil na empirické šetření a jeho výstupy a charakteristiku podcastu. Závěrem student odpověděl na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.