Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Cílem práce bylo zjištění nejdůležitějších faktorů, které mají na nákup zásadní vliv. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové pro pochopení problematiky rozhodovacího procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě finálních výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro prodejce mobilních telefonů v kamenné prodejně a e-shopech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on factors that influence customer's purchasing decision- making process while buying a mobile phone. The aim of the thesis was to find out the most important factors that significantly influence the purchase. The partial aim was to determine the role of brick- and- mortar shops these days and how the trend of showrooms is seen by the customers. In the theoretical part the basic concepts which are the crucial for understanding the problematic of the decision- making process are described. For finding the main factors marketing research was realized via a survey. Based on the final results of the research recommendation for mobile phone sellers in brick- and- mortar and shops were defined.
Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Cílem práce bylo zjištění nejdůležitějších faktorů, které mají na nákup zásadní vliv. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové pro pochopení problematiky rozhodovacího procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě finálních výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro prodejce mobilních telefonů v kamenné prodejně a e-shopech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on factors that influence customer's purchasing decision- making process while buying a mobile phone. The aim of the thesis was to find out the most important factors that significantly influence the purchase. The partial aim was to determine the role of brick- and- mortar shops these days and how the trend of showrooms is seen by the customers. In the theoretical part the basic concepts which are the crucial for understanding the problematic of the decision- making process are described. For finding the main factors marketing research was realized via a survey. Based on the final results of the research recommendation for mobile phone sellers in brick- and- mortar and shops were defined.
Charakterizujte faktory ovlivňující nákupní proces a rozhodování zákazníka při koupi mobilního telefonu.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu faktorů ovlivňující rozhodování zákazníka při nákupu mobilního telefonu.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska do problematiky.
Charakterizujte faktory ovlivňující nákupní proces a rozhodování zákazníka při koupi mobilního telefonu.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu faktorů ovlivňující rozhodování zákazníka při nákupu mobilního telefonu.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
GOWOREK, Helen a Peter J. MCGOLDRICK. Retail marketing management: principles and practice. Harlow, United Kingdom: Pearson Education Limited, 2015. ISBN 9780273758747.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování a segmentace trhu. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006. ISBN 80-86730-01-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
GOWOREK, Helen a Peter J. MCGOLDRICK. Retail marketing management: principles and practice. Harlow, United Kingdom: Pearson Education Limited, 2015. ISBN 9780273758747.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování a segmentace trhu. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006. ISBN 80-86730-01-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.