Tato bakalářská práce se zabývá analýzou koncepce Informačního a kulturního centra Jáchymov. Cílem této práce je vytvořit návrh na zlepšení i rozšíření nabídky služeb vybraného turistického informačního centra. První kapitola práce se zaměřuje na oblast cestovního ruchu, seznámení s hlavními pojmy. Ve druhé kapitole se práce věnuje představení pojmu turistické informační centrum. Třetí kapitola poukazuje na definici zvolených výzkumných metod. V praktické části práce, která začíná čtvrtou kapitolou, je představeno turistické informační centrum Jáchymov. Následně práce informuje o průběhu sběru dat, analýze získaných dat a vyhodnocení. V páté kapitole bakalářské práce jsou představeny návrhy na zlepšení a rozšíření služeb turistického informačního centra Jáchymov.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the concept of the Information and Culture Center Jachymov. The goal of this thesis is to create a suggestion of an improvement and an extension service's offer of the selected tourist information center. First chapter focuses on the tourism and its main ideas. In the second chapter the thesis presents the definition of the tourist information centre. Third chapter points out the characterization of chosen survey methodology. In the practical part, which starts with the fourth chapter, there is the tourist information centre Jachymov introduced. Besides, the thesis gives information about the process of the survey, the analysis of collected data and its evaluation. In the fifth chapter of bachelor thesis there are presented suggestions of improvement and extension of service offer of tourist information center Jachymov.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou koncepce Informačního a kulturního centra Jáchymov. Cílem této práce je vytvořit návrh na zlepšení i rozšíření nabídky služeb vybraného turistického informačního centra. První kapitola práce se zaměřuje na oblast cestovního ruchu, seznámení s hlavními pojmy. Ve druhé kapitole se práce věnuje představení pojmu turistické informační centrum. Třetí kapitola poukazuje na definici zvolených výzkumných metod. V praktické části práce, která začíná čtvrtou kapitolou, je představeno turistické informační centrum Jáchymov. Následně práce informuje o průběhu sběru dat, analýze získaných dat a vyhodnocení. V páté kapitole bakalářské práce jsou představeny návrhy na zlepšení a rozšíření služeb turistického informačního centra Jáchymov.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the concept of the Information and Culture Center Jachymov. The goal of this thesis is to create a suggestion of an improvement and an extension service's offer of the selected tourist information center. First chapter focuses on the tourism and its main ideas. In the second chapter the thesis presents the definition of the tourist information centre. Third chapter points out the characterization of chosen survey methodology. In the practical part, which starts with the fourth chapter, there is the tourist information centre Jachymov introduced. Besides, the thesis gives information about the process of the survey, the analysis of collected data and its evaluation. In the fifth chapter of bachelor thesis there are presented suggestions of improvement and extension of service offer of tourist information center Jachymov.
Zpracujte teoretický úvod do problematiky cestovního ruchu.
Charakterizujte vybrané turistické informační centrum a jeho nabídku.
Vyberte vhodnou metodu a proveďte analýzu poptávky služeb.
Vyhodnoťte získané poznatky a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení nabídky služeb.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky cestovního ruchu.
Charakterizujte vybrané turistické informační centrum a jeho nabídku.
Vyberte vhodnou metodu a proveďte analýzu poptávky služeb.
Vyhodnoťte získané poznatky a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení nabídky služeb.
Seznam doporučené literatury
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4603-6.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3749-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4603-6.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3749-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.