Předložená bakalářská práce je zaměřena na spokojenost a kvalitu služeb ve vybrané oblasti Plzeňského kraje, konktrétně oblast města Plzeň a severní Plzeňsko. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy cestovní ruch, služby a také spokojenost. Praktická část zahrnuje vyhodnocení primární a sekundární nabídky dané oblasti, výsledky dotazníkového šetření a poté část
s návrhy a opatřeními. Cílem této práce je vyhodnocení spokojenosti návštěvníků
a vytvoření návrhů, které by zvýšily množství návštěvníků a také zlepšily jejich spokojenost. Sběr dat probíhal pomocí dotazníkového šetření, které se konalo v období od června do září v roce 2019 v Mariánské Týnici, Plasích a Plzni. V této práci je tedy zjištěno, s čím jsou návštěvníci spokojeni a jaké nedostatky mají jednotlivá místa. Z těchto nedostatků jsou vytvořeny návrhy a opatření. Pokud by byl nějaký návrh použitý, mohlo by to vést k většímu zájmu návštěvníků a zlepšení jejich spokojenosti.
Anotace v angličtině
Presented barchelor thesis is focused on the satisfaction and quality of services in
a selected area of the Pilsen region, especially the area of the city of Pilsen and northern Plzeňsko. The barchelor thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part defines the basic concepts of tourism, services and satisfaction.
The practical one includes the evaluation of the primary and the secondary offer of the area, results of the questionnaire survey and then the part with suggestions and measures. The aim of this thesis is to evaluate the satisfaction of visitors and create suggestions that would increase the number of visitors and also improve their satisfaction. Data collection took place by using questionnaire survey, which took place in the period from June to September 2019 in Mariánská Týnice, Plasy and Pilsen. This barchelor thesis finds out what visitors are satisfied with, the lack of individual places, from which suggestions and measures and created. If a suggestion is used, it could lead to greater interest of visitors and improved their satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost návštěvníků, oblast města Plzeň a severní Plzeňsko, dotazníkové šetření, návštěvníci
Klíčová slova v angličtině
visitor satisfaction, region city of Pilsen and northern Plzeňsko, visitors, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce je zaměřena na spokojenost a kvalitu služeb ve vybrané oblasti Plzeňského kraje, konktrétně oblast města Plzeň a severní Plzeňsko. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy cestovní ruch, služby a také spokojenost. Praktická část zahrnuje vyhodnocení primární a sekundární nabídky dané oblasti, výsledky dotazníkového šetření a poté část
s návrhy a opatřeními. Cílem této práce je vyhodnocení spokojenosti návštěvníků
a vytvoření návrhů, které by zvýšily množství návštěvníků a také zlepšily jejich spokojenost. Sběr dat probíhal pomocí dotazníkového šetření, které se konalo v období od června do září v roce 2019 v Mariánské Týnici, Plasích a Plzni. V této práci je tedy zjištěno, s čím jsou návštěvníci spokojeni a jaké nedostatky mají jednotlivá místa. Z těchto nedostatků jsou vytvořeny návrhy a opatření. Pokud by byl nějaký návrh použitý, mohlo by to vést k většímu zájmu návštěvníků a zlepšení jejich spokojenosti.
Anotace v angličtině
Presented barchelor thesis is focused on the satisfaction and quality of services in
a selected area of the Pilsen region, especially the area of the city of Pilsen and northern Plzeňsko. The barchelor thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part defines the basic concepts of tourism, services and satisfaction.
The practical one includes the evaluation of the primary and the secondary offer of the area, results of the questionnaire survey and then the part with suggestions and measures. The aim of this thesis is to evaluate the satisfaction of visitors and create suggestions that would increase the number of visitors and also improve their satisfaction. Data collection took place by using questionnaire survey, which took place in the period from June to September 2019 in Mariánská Týnice, Plasy and Pilsen. This barchelor thesis finds out what visitors are satisfied with, the lack of individual places, from which suggestions and measures and created. If a suggestion is used, it could lead to greater interest of visitors and improved their satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost návštěvníků, oblast města Plzeň a severní Plzeňsko, dotazníkové šetření, návštěvníci
Klíčová slova v angličtině
visitor satisfaction, region city of Pilsen and northern Plzeňsko, visitors, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce.
Charakterizujte vybranou turistickou destinaci.
Zjistěte profil návštěvníka destinace pomocí vhodných metod.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte opatření pro destinaci.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce.
Charakterizujte vybranou turistickou destinaci.
Zjistěte profil návštěvníka destinace pomocí vhodných metod.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte opatření pro destinaci.
Seznam doporučené literatury
Foret, M. (2012). Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky (2. aktualiz. vyd.). Brno: BizBooks.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci (2. vyd.). Praha: Grada.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinací. Praha: Grada.
Rašovská, I., & Ryglová, K. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Foret, M. (2012). Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky (2. aktualiz. vyd.). Brno: BizBooks.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci (2. vyd.). Praha: Grada.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinací. Praha: Grada.
Rašovská, I., & Ryglová, K. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.