S municipálním marketingem se setkáváme denně, obklopuje nás všude, jen si toho nejsme často vůbec vědomi. V současné době je na města vyvíjen stále větší tlak, města si musí sama aktivně vyhledávat ekonomické zdroje, aby byly úspěšné v rámci konkurenčního boje. A právě v tomto ohledu jim může municipální marketing výrazně pomoci.
Svoji diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol, kde v prvních kapitolách jsou pojmy, které s touto problematikou bezesporu souvisí. V další části jsem se pokusila vymezit samotný municipální marketing a poslední kapitoly jsem zaměřila na šetření a konkrétně na průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce.
Anotace v angličtině
The marketing is concept, which everybody know. We have some ideas about it, but the municipal marketing, then marketing which produce public administration and it is in public interest. It is not delimit so easy. The municipal marketing is marketing of the city. We can state, that municipal marketing is promotion of city, which we can delimit it like the culture, economic and social development of the city.
The dissertation is divided into two mains parts. In the theoretical part I defined basic terms. And the practical part is focused on survey of impact the municipal marketing on the small city from the perspective of inhabitants.
Klíčová slova
Municipální marketing, marketing, marketingový mix, marketing v neziskovém sektoru, teritoriální marketing, typologie měst a obcí, aktéři municipálního marketingu, fáze municipálního marketingu,
Klíčová slova v angličtině
Municipal marketing, marketing, marketing mix, marketing in nonprofit organizations, territorial marketing, cities typology, actors in the municipal marketing, process of the municipal marketing
Rozsah průvodní práce
81 s. (109 726 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
S municipálním marketingem se setkáváme denně, obklopuje nás všude, jen si toho nejsme často vůbec vědomi. V současné době je na města vyvíjen stále větší tlak, města si musí sama aktivně vyhledávat ekonomické zdroje, aby byly úspěšné v rámci konkurenčního boje. A právě v tomto ohledu jim může municipální marketing výrazně pomoci.
Svoji diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol, kde v prvních kapitolách jsou pojmy, které s touto problematikou bezesporu souvisí. V další části jsem se pokusila vymezit samotný municipální marketing a poslední kapitoly jsem zaměřila na šetření a konkrétně na průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce.
Anotace v angličtině
The marketing is concept, which everybody know. We have some ideas about it, but the municipal marketing, then marketing which produce public administration and it is in public interest. It is not delimit so easy. The municipal marketing is marketing of the city. We can state, that municipal marketing is promotion of city, which we can delimit it like the culture, economic and social development of the city.
The dissertation is divided into two mains parts. In the theoretical part I defined basic terms. And the practical part is focused on survey of impact the municipal marketing on the small city from the perspective of inhabitants.
Klíčová slova
Municipální marketing, marketing, marketingový mix, marketing v neziskovém sektoru, teritoriální marketing, typologie měst a obcí, aktéři municipálního marketingu, fáze municipálního marketingu,
Klíčová slova v angličtině
Municipal marketing, marketing, marketing mix, marketing in nonprofit organizations, territorial marketing, cities typology, actors in the municipal marketing, process of the municipal marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Teritoriální marketing
Municipální marketing
Typologie měst a obcí
Fáze municipálního marketingu
Průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Vymezení základních pojmů
Teritoriální marketing
Municipální marketing
Typologie měst a obcí
Fáze municipálního marketingu
Průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce