Ve své práci jsem použil takzvaný "Rashomon Effect" k zobrazení jednoho objektu / jevu / události ze 4 různých úhlů pohledu. Každý úhel pohledu je jedinečný a odráží charakteristiku diváka. A každý z nich je subjektivní
Anotace v angličtině
In my work I used so-called "Rashomon Effect" to show one object/phenomenon/event from 4 different points of view. Each point of view are unique and reflects the characteristic of the viewer. And each of them are subjective
Klíčová slova
Nietzsche-Strauss-Kubrick
Klíčová slova v angličtině
Nietzsche-Strauss-Kubrick
Rozsah průvodní práce
32
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své práci jsem použil takzvaný "Rashomon Effect" k zobrazení jednoho objektu / jevu / události ze 4 různých úhlů pohledu. Každý úhel pohledu je jedinečný a odráží charakteristiku diváka. A každý z nich je subjektivní
Anotace v angličtině
In my work I used so-called "Rashomon Effect" to show one object/phenomenon/event from 4 different points of view. Each point of view are unique and reflects the characteristic of the viewer. And each of them are subjective
Klíčová slova
Nietzsche-Strauss-Kubrick
Klíčová slova v angličtině
Nietzsche-Strauss-Kubrick
Zásady pro vypracování
Tvrůčí záměr: Kultovní film legendárního japonského režiséra Akiry Kurosawy "Rashomon " je jedním z mých oblíbených filmů. Takže pro mě toto téma není jen zajímavé, ale také velmi náročné, vzhledem k tomu, že takzvaná "Rashomon Effect" je velmi komplikovaná a kontroverzní koncepce v umění.
Způsob: Budu používat digitální fotoaparát a tisknout všechny fotografie na papíře.
Cíl: Mým hlavním cílem je ukázat stejnou důležitost všech 4 bodů. Každá perspektiva bude mít své výhody a nevýhody. Chci tedy inspirovat publikum k hledání a angažovat se v dialogu o pravdě. Pravděpodobně každá osoba zjistí, že má pravdu.
Předpokládaný charakter výstupu: Minimálně 4x výstavní snímky v A4 formátu.
Stanovení rozsahu: Minimální rozsah průvodní zprávy je 15 normostran.
Zásady pro vypracování
Tvrůčí záměr: Kultovní film legendárního japonského režiséra Akiry Kurosawy "Rashomon " je jedním z mých oblíbených filmů. Takže pro mě toto téma není jen zajímavé, ale také velmi náročné, vzhledem k tomu, že takzvaná "Rashomon Effect" je velmi komplikovaná a kontroverzní koncepce v umění.
Způsob: Budu používat digitální fotoaparát a tisknout všechny fotografie na papíře.
Cíl: Mým hlavním cílem je ukázat stejnou důležitost všech 4 bodů. Každá perspektiva bude mít své výhody a nevýhody. Chci tedy inspirovat publikum k hledání a angažovat se v dialogu o pravdě. Pravděpodobně každá osoba zjistí, že má pravdu.
Předpokládaný charakter výstupu: Minimálně 4x výstavní snímky v A4 formátu.
Stanovení rozsahu: Minimální rozsah průvodní zprávy je 15 normostran.
Seznam doporučené literatury
BAUDRILLARD, Jean. Simulacra and Simulation. Ann Arbor: University of Michigan Press, 1994. ISBN13 9780472065219.
LAITMAN. Michael. Shamati. Tel Aviv: Bnei Baruch, 2008. ISBN13 9781897448250
PLATO. The Republic. London: Penguin Classics, 2007. ISBN10 0140455116
CASTANEDA. Carlos. The Active Side of Infinity. New York: Harper Perennial, 1999. ISBN10 006092960X
Seznam doporučené literatury
BAUDRILLARD, Jean. Simulacra and Simulation. Ann Arbor: University of Michigan Press, 1994. ISBN13 9780472065219.
LAITMAN. Michael. Shamati. Tel Aviv: Bnei Baruch, 2008. ISBN13 9781897448250
PLATO. The Republic. London: Penguin Classics, 2007. ISBN10 0140455116
CASTANEDA. Carlos. The Active Side of Infinity. New York: Harper Perennial, 1999. ISBN10 006092960X