Předložená práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace firmy M.A.T. Group. Cílem práce bylo analyzovat sponzorské aktivity společnosti a navrhnout jejich plán na následující období. Teoretická část se věnuje hlavně marketingové komunikaci a sponzoringu. Znalosti získané z teorie se dále v práci aplikují na firmu M.A.T. Group. Součástí praktické části je představení firmy, seznámení s její marketingovou komunikací a analyzování sponzorských aktivit společnosti. K vyhodnocení sponzorských aktivit zmiňované firmy bylo zapotřebí využít znalosti z teoretické části a data získaná z kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření. Na základě této analýzy a se znalostí podnikového prostředí bylo možné poskytnout plán sponzorských aktivit na následující období. Celá práce bude předána do společnosti M.A.T. Group, kde by měla pomoci při rozhodování o dalších sponzorských aktivitách.
Anotace v angličtině
The work deals with sponsorship as a part of integrated marketing communication of the M.A.T. Group company. The aim of the work was to analyze the sponsorship activities of the company and to propose a sponsorship plan for the next period.
The theoretical part mainly focuses on the topics of marketing communication and sponsorship. The theoretical concepts and their implementation in M.A.T. Group are described later in this work. The practical part of this work includes an introduction of the company and its marketing communication strategies. Further, an analysis of the sponsorship activities is included. To assess the sponsorship activities, the knowledge acquired in the theoretical part and data obtained from a quantitative research (method of questionnaire survey) were used. Based on the analysis and personal knowledge of the business environment, it was possible to provide a plan of sponsorship activities for the next period. The work will be handed to M.A.T. Group where it should help in making decisions about further sponsorship projects.
marketing communication, communication mix, integrated marketing communication, sponsorship
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace firmy M.A.T. Group. Cílem práce bylo analyzovat sponzorské aktivity společnosti a navrhnout jejich plán na následující období. Teoretická část se věnuje hlavně marketingové komunikaci a sponzoringu. Znalosti získané z teorie se dále v práci aplikují na firmu M.A.T. Group. Součástí praktické části je představení firmy, seznámení s její marketingovou komunikací a analyzování sponzorských aktivit společnosti. K vyhodnocení sponzorských aktivit zmiňované firmy bylo zapotřebí využít znalosti z teoretické části a data získaná z kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření. Na základě této analýzy a se znalostí podnikového prostředí bylo možné poskytnout plán sponzorských aktivit na následující období. Celá práce bude předána do společnosti M.A.T. Group, kde by měla pomoci při rozhodování o dalších sponzorských aktivitách.
Anotace v angličtině
The work deals with sponsorship as a part of integrated marketing communication of the M.A.T. Group company. The aim of the work was to analyze the sponsorship activities of the company and to propose a sponsorship plan for the next period.
The theoretical part mainly focuses on the topics of marketing communication and sponsorship. The theoretical concepts and their implementation in M.A.T. Group are described later in this work. The practical part of this work includes an introduction of the company and its marketing communication strategies. Further, an analysis of the sponsorship activities is included. To assess the sponsorship activities, the knowledge acquired in the theoretical part and data obtained from a quantitative research (method of questionnaire survey) were used. Based on the analysis and personal knowledge of the business environment, it was possible to provide a plan of sponsorship activities for the next period. The work will be handed to M.A.T. Group where it should help in making decisions about further sponsorship projects.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. (1. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu své prezentace představila hlavní cíl práce. Dále se zaměřila na metodický postup práce. Následně se studentka věnovala integrované marketingové komunikaci firmy, výsledkům dotazníkového šetření a plánu sponzorských aktivit. Závěrem studentka odpověděla na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.