Bakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" zpracovává návrh crowdfundingové kampaně, zaměřené na spuštění webové stránky, která má za cíl propojit fotbalové kluby, hráče a trenéry na jednom místě. V teoretické části práce je popsán crowdfunding jako pojem, jeho historie a rozdělení. Dále pokračuje popis crowdfundingových platforem a jejich porovnání. V následujících kapitolách jsou detailně popsány fáze crowdfundingové kampaně a její náležitosti. V praktické části je navržena crowdfundingová kampaň dle poznatků z teoretické části a jsou popsány kroky, které by následovaly po ukončení kampaně. V závěru práce je zhodnocen potenciál a omezení navržené crowdfundingové kampaně
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on "Crowdfunding and its use for a specific project" develops a proposal for a crowdfunding campaign aimed at launching a website that aims to connect football clubs, players and coaches in one place. The theoretical part of the thesis describes crowdfunding as a concept, its history and its classification. It then goes onto crowdfunding platforms description and their comparison. In the following chapters, the phases of a crowdfunding campaign and its essentials are described in detail. In the practical part, a crowdfunding campaign is projected according to the findings of the theoretical part and the steps that would follow after the campaign is completed are described. The thesis concludes by evaluating the potential and limitations of the proposed crowdfunding campaign.
Klíčová slova
crowdfunding, odměnový crowdfunding, crowdfundingová platforma, autor projektu, crowdfundingová kampaň
Bakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" zpracovává návrh crowdfundingové kampaně, zaměřené na spuštění webové stránky, která má za cíl propojit fotbalové kluby, hráče a trenéry na jednom místě. V teoretické části práce je popsán crowdfunding jako pojem, jeho historie a rozdělení. Dále pokračuje popis crowdfundingových platforem a jejich porovnání. V následujících kapitolách jsou detailně popsány fáze crowdfundingové kampaně a její náležitosti. V praktické části je navržena crowdfundingová kampaň dle poznatků z teoretické části a jsou popsány kroky, které by následovaly po ukončení kampaně. V závěru práce je zhodnocen potenciál a omezení navržené crowdfundingové kampaně
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis on "Crowdfunding and its use for a specific project" develops a proposal for a crowdfunding campaign aimed at launching a website that aims to connect football clubs, players and coaches in one place. The theoretical part of the thesis describes crowdfunding as a concept, its history and its classification. It then goes onto crowdfunding platforms description and their comparison. In the following chapters, the phases of a crowdfunding campaign and its essentials are described in detail. In the practical part, a crowdfunding campaign is projected according to the findings of the theoretical part and the steps that would follow after the campaign is completed are described. The thesis concludes by evaluating the potential and limitations of the proposed crowdfunding campaign.
Klíčová slova
crowdfunding, odměnový crowdfunding, crowdfundingová platforma, autor projektu, crowdfundingová kampaň
Zpracujte návrh crowdfundingové kampaně pro konkrétní záměr.
Zhodnoťte potenciál crowdfundingové kampaně a její omezení.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte crowdfunding a jeho problematiku.
Zpracujte návrh crowdfundingové kampaně pro konkrétní záměr.
Zhodnoťte potenciál crowdfundingové kampaně a její omezení.
Seznam doporučené literatury
Němec, L., & Zahránková, J. (2019) Finanční crowdfunding. Praha, Česko: Wolters Kluwer.
Srpová, J., & Řehoř, V. (2010) Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha, Česko: Grada.
Jakubíková, D. (2013) Strategický marketing: strategie a trendy. (2. rozš. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Steingberg, S., & DeMaria, R. (2012) The Crowdfunding bible: How to raise money for any startup, video game, or project. New York, USA: Lulu.
Seznam doporučené literatury
Němec, L., & Zahránková, J. (2019) Finanční crowdfunding. Praha, Česko: Wolters Kluwer.
Srpová, J., & Řehoř, V. (2010) Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha, Česko: Grada.
Jakubíková, D. (2013) Strategický marketing: strategie a trendy. (2. rozš. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Steingberg, S., & DeMaria, R. (2012) The Crowdfunding bible: How to raise money for any startup, video game, or project. New York, USA: Lulu.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu své prezentace představil hlavní cíl práce. Dále se zaměřil na metodiku práce a představení zpracovaného projektu. Následně student zhodnotil závěry předložené práce. Závěrem student odpověděl na otázky vedoucího a oponenta a doplňující otázky členů komise.