Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu. Zvolenou firmou jsou Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., se sídlem v Tachově. Diplomová práce je koncipována do teoretické a empirické části. V teoretické části jsou definovány pojmy úzce spjaté s marketingem na internetu. V empirické části diplomové práce je realizován marketingový výzkum, který hodnotí návrh komunikační kampaně na internetu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the proposal of a communication campaign on the Internet for a selected company. The chosen company is Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., based in Tachov. The diploma thesis is designed into a theoretical and empirical part. The theoretical part defines the terms closely related to marketing on the Internet. In the empirical part of the diploma thesis, marketing research is carried out, which evaluates the design of a communication campaign on the Internet.
Klíčová slova
marketing na internetu, digitální marketing, reklama na internetu, zdravotnické potřeby
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, digital marketing, internet advertising, medical supplies
Rozsah průvodní práce
80 s. 132223 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně na internetu pro zvolenou firmu. Zvolenou firmou jsou Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., se sídlem v Tachově. Diplomová práce je koncipována do teoretické a empirické části. V teoretické části jsou definovány pojmy úzce spjaté s marketingem na internetu. V empirické části diplomové práce je realizován marketingový výzkum, který hodnotí návrh komunikační kampaně na internetu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the proposal of a communication campaign on the Internet for a selected company. The chosen company is Zdravotnické potřeby a poradenství s. r. o., based in Tachov. The diploma thesis is designed into a theoretical and empirical part. The theoretical part defines the terms closely related to marketing on the Internet. In the empirical part of the diploma thesis, marketing research is carried out, which evaluates the design of a communication campaign on the Internet.
Klíčová slova
marketing na internetu, digitální marketing, reklama na internetu, zdravotnické potřeby
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, digital marketing, internet advertising, medical supplies
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci se zaměřením na reklamu.
Zpracujte stručně teoretický vstup ke specifikům marketingu v oblasti zdravotnictví.
Popište zvolenou organizaci.
Zpracujte komunikační kampaň a držte se pravidla 5 M.
Navrhněte realizaci kampaně do formy projektu.
Navrhněte hodnocení kampaně.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci se zaměřením na reklamu.
Zpracujte stručně teoretický vstup ke specifikům marketingu v oblasti zdravotnictví.
Popište zvolenou organizaci.
Zpracujte komunikační kampaň a držte se pravidla 5 M.
Navrhněte realizaci kampaně do formy projektu.
Navrhněte hodnocení kampaně.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Plzeň, Česko: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Semerádová, T., & Weinlich, P. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno, Česko: Computer Press.
Staňková, P. (2013). Marketing zdravotnictví. Zlín, Česko: TIGRIS.
Světlík, J. (2016). Marketingové komunikace. Praha, Česko: VŠPP Praha.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama. Jak dělat reklamu. Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Petrtyl, J., Kunešová, H., Mičík, M., & Peška, M. (2015). Marketing na internetu. Plzeň, Česko: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Semerádová, T., & Weinlich, P. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno, Česko: Computer Press.
Staňková, P. (2013). Marketing zdravotnictví. Zlín, Česko: TIGRIS.
Světlík, J. (2016). Marketingové komunikace. Praha, Česko: VŠPP Praha.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama. Jak dělat reklamu. Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v prezentaci uvedl hlavní cíl práce a dílčí cíle. Poté představil vybraný podnik, na který se zaměřil ve svém výzkumu. Následně uvedl metodiku práce a podrobněji okomentoval použití vybraných výzkumných metod (individuální interview, marketingová porada, uživatelské testování, dotazování). V závěrečné části prezentace uvedl hlavní výstupy práce. Po prezentaci odpověděl na otázky z posudků vedoucího a oponenta. V následné diskusi student reagoval na několik připomínek a dotazů členů komise.