Předložená diplomová práce je věnována analýze in-store komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je analyzovat uplatňování nástrojů ve výše uvedené prodejně a posoudit její profil dle zásad a doporučení na základě prostudované literatury. Zkoumanou obchodní jednotkou je supermarket COOP TIP v Blatné, jehož aktivity realizované v místě prodeje jsou konfrontovány na základě teoretických východisek. Metodami použitými k naplnění cíle práce jsou pozorování, dotazování a doplňující rozhovory. Na základě získaných poznatků jsou navržena řešení, jak se efektivně vypořádat s problematickými oblastmi v rámci in-store komunikace, plynoucími z provedených výzkumných metod.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis is devoted to the analysis of in-store communication in a selected retail store. The aim of the work is to analyze the application of tools in the above store and assess its profile according to the principles and recommendations based on the studied literature. The researched business unit is the COOP TIP supermarket in Blatná, whose activities carried out at the point of sale are confronted on the basis of theoretical background. The methods used to fulfill the goal of the work are observation, questioning and supplementary interviews. Based on the acquired knowledge, solutions are proposed to effectively deal with problematic areas in in-store communication, resulting from the research methods.
Předložená diplomová práce je věnována analýze in-store komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je analyzovat uplatňování nástrojů ve výše uvedené prodejně a posoudit její profil dle zásad a doporučení na základě prostudované literatury. Zkoumanou obchodní jednotkou je supermarket COOP TIP v Blatné, jehož aktivity realizované v místě prodeje jsou konfrontovány na základě teoretických východisek. Metodami použitými k naplnění cíle práce jsou pozorování, dotazování a doplňující rozhovory. Na základě získaných poznatků jsou navržena řešení, jak se efektivně vypořádat s problematickými oblastmi v rámci in-store komunikace, plynoucími z provedených výzkumných metod.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis is devoted to the analysis of in-store communication in a selected retail store. The aim of the work is to analyze the application of tools in the above store and assess its profile according to the principles and recommendations based on the studied literature. The researched business unit is the COOP TIP supermarket in Blatná, whose activities carried out at the point of sale are confronted on the basis of theoretical background. The methods used to fulfill the goal of the work are observation, questioning and supplementary interviews. Based on the acquired knowledge, solutions are proposed to effectively deal with problematic areas in in-store communication, resulting from the research methods.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci uvedla cíl práce a seznámila s metodikou zpracování. Uvedla použité metody výzkumu a informovala o způsobu jejich použití. Poté představila vybranou maloobchodní prodejnu. Pak se zaměřila na aplikační část práce a uvedla, jak uplatnila teoretické poznatky ve výzkumné části práce. Uvedla ukázku, jak formulovala a ověřovala výzkumné předpoklady. V závěrečné části prezentace shrnula získané poznatky a uvedla návrhy a doporučení, vše okomentovala a odůvodnila.
Po prezentaci odpověděla na otázky vedoucího práce a otázky z posudku oponenta. V reakci na otázku oponenta studentka uvedla náklady na realizaci vybraných opatření. Členové komise měli připomínku ke zpracování výsledků dotazníkového šetření.
Komise na základě hlasování udělila hodnocení "velmi dobře". Výsledek hlasování: Pro: 5, Proti: 1, Zdržel se: 0.