Bakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování obyvatel města Tachov. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má nákupní chování na spotřebitele a zda obyvatelům v Tachově vyhovují obchodní domy a jejich nabídka. Postoje respondentů na letáky a věrnostní programy. V teoretické části je vysvětlena problematika dané práce. V praktické části byla využita kvantitativní metoda výzkumu formou dotazníkového šetření. Výsledky dotazníků byly zpracovány a použity pro vytvoření doporučení pro obchodníky v Tachově.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focused on the analysis of shopping behavior of the inhabitants of the town of Tachov. The main goal of the work was to find out what influence shopping behavior has on consumers and whether the inhabitants of Tachov are satisfied with department stores and their offer. Respondents' attitudes to leaflets and loyalty programs. The theoretical part explains the issues of the work. In the practical part, a quantitative research method in the form of a questionnaire survey was used. The results of the questionnaires were processed and used to create recommendations for traders in Tachov.
Klíčová slova
spotřebitel, nákupní chování, město Tachov, obchodní domy, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
consumer, shopping behavior, city of Tachov, department stores, retail
Rozsah průvodní práce
53 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování obyvatel města Tachov. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má nákupní chování na spotřebitele a zda obyvatelům v Tachově vyhovují obchodní domy a jejich nabídka. Postoje respondentů na letáky a věrnostní programy. V teoretické části je vysvětlena problematika dané práce. V praktické části byla využita kvantitativní metoda výzkumu formou dotazníkového šetření. Výsledky dotazníků byly zpracovány a použity pro vytvoření doporučení pro obchodníky v Tachově.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focused on the analysis of shopping behavior of the inhabitants of the town of Tachov. The main goal of the work was to find out what influence shopping behavior has on consumers and whether the inhabitants of Tachov are satisfied with department stores and their offer. Respondents' attitudes to leaflets and loyalty programs. The theoretical part explains the issues of the work. In the practical part, a quantitative research method in the form of a questionnaire survey was used. The results of the questionnaires were processed and used to create recommendations for traders in Tachov.
Klíčová slova
spotřebitel, nákupní chování, město Tachov, obchodní domy, maloobchod
Klíčová slova v angličtině
consumer, shopping behavior, city of Tachov, department stores, retail
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky nákupního chování vybraných skupin obyvatelstva a proveďte shrnutí dosavadních výzkumů této problematiky.
Stručně charakterizujte Vámi vybrané skupiny obyvatelstva ve městě Tachově.
Realizujte výzkum nákupního chování vybraných skupin obyvatelstva ve městě Tachově.
Interpretujte výsledky dotazníkového šetření v kontextu obecných (teoretických) poznatků.
Navrhněte opatření rozvoje maloobchodní sítě ve městě Tachově.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky nákupního chování vybraných skupin obyvatelstva a proveďte shrnutí dosavadních výzkumů této problematiky.
Stručně charakterizujte Vámi vybrané skupiny obyvatelstva ve městě Tachově.
Realizujte výzkum nákupního chování vybraných skupin obyvatelstva ve městě Tachově.
Interpretujte výsledky dotazníkového šetření v kontextu obecných (teoretických) poznatků.
Navrhněte opatření rozvoje maloobchodní sítě ve městě Tachově.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Koudelka, J. (1997). Spotřební chování a marketing. Praha, Česko: Grada.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha, Česko: Grada.
Tahal, R. a kol. (2017). Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Koudelka, J. (1997). Spotřební chování a marketing. Praha, Česko: Grada.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha, Česko: Grada.
Tahal, R. a kol. (2017). Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Praha, Česko: Grada.