Předložená bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit online marketingovou komunikaci značky Kofola na Facebooku a na Instagramu v období říjen 2020 až únor 2021. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě
a blíže se zabývá konkrétními sociálními sítěmi, kterými jsou Facebook a Instagram. V praktické části je nejdříve představena tradiční česká značka kolového nápoje Kofola a dále je v návrhu výzkumu stanoveno pět obecných výzkumných otázek. Pomocí těchto výzkumných otázek je vhodnými metodami dosaženo cíle, jež formuluje návrhy a doporučení pro online marketingovou komunikaci značky Kofola na sociálních sítích. Samotným výstupem této bakalářské práce je navržený post plán na jeden měsíc, ve kterém se promítají všechna doporučení a návrhy
Anotace v angličtině
The presented Bachelor Thesis is focused on marketing communication on social media. The main objective of this thesis is to evaluate online marketing communication of the brand Kofola on Facebook and Instagram in a period from October 2020 to February 2021. The first part is dedicated to the theoretical background and it defines the concept of marketing communication, digital marketing, social media, and it is focused on specific types of social media which are Facebook and Instagram. The practical part first introduces the traditional Czech brand of cola drink Kofola and then a research proposal identifies five general research questions. With the help of these questions a goal is reached by using suitable methods. The goal formulates proposals and recommendations for online marketing communication of the brand Kofola on social media. The output of this bachelor thesis is a proposed post plan for one month in which all recommendations and suggestions are reflected.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, Kofola, Instagram, Facebook
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social media, Kofola, Instagram, Facebook
Rozsah průvodní práce
85 s. (156 490 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit online marketingovou komunikaci značky Kofola na Facebooku a na Instagramu v období říjen 2020 až únor 2021. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě
a blíže se zabývá konkrétními sociálními sítěmi, kterými jsou Facebook a Instagram. V praktické části je nejdříve představena tradiční česká značka kolového nápoje Kofola a dále je v návrhu výzkumu stanoveno pět obecných výzkumných otázek. Pomocí těchto výzkumných otázek je vhodnými metodami dosaženo cíle, jež formuluje návrhy a doporučení pro online marketingovou komunikaci značky Kofola na sociálních sítích. Samotným výstupem této bakalářské práce je navržený post plán na jeden měsíc, ve kterém se promítají všechna doporučení a návrhy
Anotace v angličtině
The presented Bachelor Thesis is focused on marketing communication on social media. The main objective of this thesis is to evaluate online marketing communication of the brand Kofola on Facebook and Instagram in a period from October 2020 to February 2021. The first part is dedicated to the theoretical background and it defines the concept of marketing communication, digital marketing, social media, and it is focused on specific types of social media which are Facebook and Instagram. The practical part first introduces the traditional Czech brand of cola drink Kofola and then a research proposal identifies five general research questions. With the help of these questions a goal is reached by using suitable methods. The goal formulates proposals and recommendations for online marketing communication of the brand Kofola on social media. The output of this bachelor thesis is a proposed post plan for one month in which all recommendations and suggestions are reflected.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální sítě, Kofola, Instagram, Facebook
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social media, Kofola, Instagram, Facebook
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do zkoumané problematiky.
Stručně představte vybranou společnost.
Analyzujte aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích.
Pomocí vhodných metod zhodnoťte atraktivnost příspěvků na sociálních sítích vybrané společnosti.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do zkoumané problematiky.
Stručně představte vybranou společnost.
Analyzujte aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích.
Pomocí vhodných metod zhodnoťte atraktivnost příspěvků na sociálních sítích vybrané společnosti.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Losekoot, M., & Vyhnánková, E. (2019). Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno, Česko: Jan Melvil Publishing.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Schmidt, E., & Cohen, J. (2015). Nová doba digitální: jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu. Tetčice, Česko: Impossible.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Losekoot, M., & Vyhnánková, E. (2019). Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno, Česko: Jan Melvil Publishing.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Schmidt, E., & Cohen, J. (2015). Nová doba digitální: jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu. Tetčice, Česko: Impossible.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu své prezentace představila hlavní cíl práce. Dále představila analyzovanou společnost a provedla její zhodnocení v kontextu online marketingové komunikace. Následně studentka uvedla návrhy na zlepšení. Závěrem studentka odpověděla na otázky vedoucího a oponenta.