Holubí Doom je komiksový gamebook, jehož děj sleduje závodního holuba jménem Emil, který si po nečekané srážce s dronem nemůže vzpomenout, jak se dostat domů. V tom mu pomáhá právě čtenář svými rozhodnutími, jež by měla Emila dovést ke šťastnému konci.
Anotace v angličtině
Pigeon Doom is a comic gamebook following a racing pigeon named Emil, who forgot the way home after an unexpected collision with a drone. The reader helps him by deciding what path to take, leading Emil to a happy ending at the best case.
Klíčová slova
gamebook, komiks, ilustrace, holub
Klíčová slova v angličtině
gamebook, comic, illustration, pigeon
Rozsah průvodní práce
13 s. (16 s. přílohy)
Jazyk
CZ
Anotace
Holubí Doom je komiksový gamebook, jehož děj sleduje závodního holuba jménem Emil, který si po nečekané srážce s dronem nemůže vzpomenout, jak se dostat domů. V tom mu pomáhá právě čtenář svými rozhodnutími, jež by měla Emila dovést ke šťastnému konci.
Anotace v angličtině
Pigeon Doom is a comic gamebook following a racing pigeon named Emil, who forgot the way home after an unexpected collision with a drone. The reader helps him by deciding what path to take, leading Emil to a happy ending at the best case.
Klíčová slova
gamebook, komiks, ilustrace, holub
Klíčová slova v angličtině
gamebook, comic, illustration, pigeon
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Vytvoření komiksového gamebooku.
Způsob realizace: Stavba scénáře, tvorba storyboardu, kresba příběhu,
grafické zpracování do tiskové podoby. Tisk a vazba knihy.
Cíl: Zapojit hravou formou čtenáře do děje příběhu a umožnit mu interakci s knihou.
Předpokládaný charakter výstupu: 3 kusy knihy o rozsahu minimálně 40 stran.
Rozsah průvodní zprávy: Minimálně 3 normostrany.
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: Vytvoření komiksového gamebooku.
Způsob realizace: Stavba scénáře, tvorba storyboardu, kresba příběhu,
grafické zpracování do tiskové podoby. Tisk a vazba knihy.
Cíl: Zapojit hravou formou čtenáře do děje příběhu a umožnit mu interakci s knihou.
Předpokládaný charakter výstupu: 3 kusy knihy o rozsahu minimálně 40 stran.
Rozsah průvodní zprávy: Minimálně 3 normostrany.
Seznam doporučené literatury
MCCLOUD, Scott. Jak rozumět komiksu. Praha: BB/art, 2008.
ISBN 978-80-7381-419-9.
GROENSTEEN, Thierry. Stavba komiksu. Brno: Host, 2005.
Studium (Host). ISBN 80-7294-141-0.
EISNER, Will. Comics and sequential art: principles and practices from
the legendary cartoonist. New York: W.W. Norton, 2008.
ISBN 978-0-393-33126-4.
MATEU-MESTRE, Marcos. Framed ink: drawing and composition for visual
storytellers. Culver City, CA: Design Studio Press, 2010. ISBN 1-933492-95-3.
MANURO; MÜLLER, David a MÜLLEROVÁ, Barbora. Unesená: komiks, v němž
jsi hrdinou. Brno: Rexport, 2018. ISBN 978-80-270-4841-0.
Seznam doporučené literatury
MCCLOUD, Scott. Jak rozumět komiksu. Praha: BB/art, 2008.
ISBN 978-80-7381-419-9.
GROENSTEEN, Thierry. Stavba komiksu. Brno: Host, 2005.
Studium (Host). ISBN 80-7294-141-0.
EISNER, Will. Comics and sequential art: principles and practices from
the legendary cartoonist. New York: W.W. Norton, 2008.
ISBN 978-0-393-33126-4.
MATEU-MESTRE, Marcos. Framed ink: drawing and composition for visual
storytellers. Culver City, CA: Design Studio Press, 2010. ISBN 1-933492-95-3.
MANURO; MÜLLER, David a MÜLLEROVÁ, Barbora. Unesená: komiks, v němž
jsi hrdinou. Brno: Rexport, 2018. ISBN 978-80-270-4841-0.