Předkládaná bakalářská práce se zabývá trendy v elektronickém obchodování B2C. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy elektronického obchodování, dále popsány současné trendy elektronického obchodování B2C. Konec teoretické části je věnován vlivu pandemie koronaviru na elektronické obchodování B2C. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření analyzován vliv současných trendů elektronického obchodování B2C na nákupní chování spotřebitelů. Výsledky jsou graficky zobrazeny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on trends in B2C e-commerce. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concept of e-commerce, then describes the current trends in B2C e-commerce. The end of the theoretical part is devoted to the impact of the coronavirus pandemic on B2C e-commerce. In the practical part, the influence of current trends in B2C e-commerce on consumer shopping behaviour is analyzed using a questionnaire survey. The results are displayed graphically.
Předkládaná bakalářská práce se zabývá trendy v elektronickém obchodování B2C. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy elektronického obchodování, dále popsány současné trendy elektronického obchodování B2C. Konec teoretické části je věnován vlivu pandemie koronaviru na elektronické obchodování B2C. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření analyzován vliv současných trendů elektronického obchodování B2C na nákupní chování spotřebitelů. Výsledky jsou graficky zobrazeny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on trends in B2C e-commerce. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concept of e-commerce, then describes the current trends in B2C e-commerce. The end of the theoretical part is devoted to the impact of the coronavirus pandemic on B2C e-commerce. In the practical part, the influence of current trends in B2C e-commerce on consumer shopping behaviour is analyzed using a questionnaire survey. The results are displayed graphically.
Zpracujete teoretický úvod na téma elektronické obchodování.
Popište současné trendy v elektronickém obchodování.
Charakterizujte tyto trendy na konkrétním e-shopu.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujete teoretický úvod na téma elektronické obchodování.
Popište současné trendy v elektronickém obchodování.
Charakterizujte tyto trendy na konkrétním e-shopu.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Dvořák, J., & Dvořák, J. (2004). Elektronický obchod: studijní text pro kombinované studium. Brno, Česko: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská.
Suchánek, P. (2008). Podnikání a obchodování na internetu. Karviná, Česko: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Suchánek, P. (2012). E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha, Česko: Ekopress.
Seznam doporučené literatury
Dvořák, J., & Dvořák, J. (2004). Elektronický obchod: studijní text pro kombinované studium. Brno, Česko: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská.
Suchánek, P. (2008). Podnikání a obchodování na internetu. Karviná, Česko: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Suchánek, P. (2012). E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha, Česko: Ekopress.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka na úvod své obhajoby představila svou bakalářskou práci s tímatem Trendy v obchodování B2C. Představila nejnovější trendy a aktuální jevy, dále se věnovala nákupnímu chování zákazníků na eshopu. Následně představila metodiku práce a sestavená dotazník. Dále se věnovala hodnocení a výsledkům svého výzkumu. V závěru obhajoby studentka seznámila komisi s posudky, zodpověděla otázky vedoucího i oponenta. Následovala rozprava nad dotazy komise.