Bakalářská práce se zabývá několika vybranými značkami kvality potravin, které se vyskytují na českém trhu. Teoretická část práce nejprve informuje o kvalitě, jak v obecné rovině, tak konkrétně u potravin. Následuje stručný nástin managementu značek. Nejrozsáhlejší kapitola poskytuje informace o vybraných značkách kvality potravin. Praktická část rozebírá uskutečněné dotazníkové šetření a zhodnocení stanovených hypotéz. Závěr práce obsahuje doporučení a návrhy na zlepšení sestavené na základě získaných dat.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with several selected brands of food quality that occur on the Czech market. The theoretical part of the work first informs about the quality, both in general and specifically in food. The following is a brief outline of brand management. The most extensive chapter provides information of selected food quality brands. The practical part analyzes the completed questionnaire survey and evaluation of defined hypotheses. The conclusion of the thesis contains recommendations and suggestions for improvement compiled on the basis of the obtained data.
Klíčová slova
kvalita potravin, značky kvality, loga kvality, dotazníkové šetření
Bakalářská práce se zabývá několika vybranými značkami kvality potravin, které se vyskytují na českém trhu. Teoretická část práce nejprve informuje o kvalitě, jak v obecné rovině, tak konkrétně u potravin. Následuje stručný nástin managementu značek. Nejrozsáhlejší kapitola poskytuje informace o vybraných značkách kvality potravin. Praktická část rozebírá uskutečněné dotazníkové šetření a zhodnocení stanovených hypotéz. Závěr práce obsahuje doporučení a návrhy na zlepšení sestavené na základě získaných dat.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with several selected brands of food quality that occur on the Czech market. The theoretical part of the work first informs about the quality, both in general and specifically in food. The following is a brief outline of brand management. The most extensive chapter provides information of selected food quality brands. The practical part analyzes the completed questionnaire survey and evaluation of defined hypotheses. The conclusion of the thesis contains recommendations and suggestions for improvement compiled on the basis of the obtained data.
Klíčová slova
kvalita potravin, značky kvality, loga kvality, dotazníkové šetření
Představte značky kvality potravin v ČR a podmínky k jejich udělení.
Uveďte vybrané soutěže a projekty konané pro spotřebitele.
Proveďte dotazníkové šetření - průzkum známosti a vnímaní kvality.
Navrhněte určitá opatření k dosaženým výsledkům.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod ke kvalitě potravin.
Představte značky kvality potravin v ČR a podmínky k jejich udělení.
Uveďte vybrané soutěže a projekty konané pro spotřebitele.
Proveďte dotazníkové šetření - průzkum známosti a vnímaní kvality.
Navrhněte určitá opatření k dosaženým výsledkům.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Spilková, J. (2016). Alternativní potravinové sítě - Česká cesta. Praha, Česko: Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum.
Valenta, O., & Hladík, P. (2011). Budoucnost kvality a bezpečnosti potravin v Česku. Praha, Česko: Sociologické nakladatelství.
Veber, J. (2007). Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Spilková, J. (2016). Alternativní potravinové sítě - Česká cesta. Praha, Česko: Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum.
Valenta, O., & Hladík, P. (2011). Budoucnost kvality a bezpečnosti potravin v Česku. Praha, Česko: Sociologické nakladatelství.
Veber, J. (2007). Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi téma své práce Značky kvality potravin na českém trhu. Představila komisi jednotlivé značky, zasadila téma do teoretického rámce a následně představila dotazníkové šetření pro sběr dat. V další části obhajoby se věnovala interpretaci a zhodnocení výsledků výzkumu. V následné diskusi zodpověděla dotazy komise a věnovala se i dotazům oponenta práce.