Bakalářská práce analyzuje marketingovou a logistickou oblast společnosti Pletiva Dobrý a Urbánek s.r.o. Pro zpracování této práce bylo využito poznatků z odborné literatury. Dále bylo čerpáno z interních informací a materiálů společnosti. Ty byly získané komunikací s jejími zaměstnanci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou uvedena teoretická východiska o marketingu a logistice. Druhá část práce se zabývá charakteristikou společnosti a následnou aplikací vybraných analýz, které slouží pro zanalyzování vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Následně práce popisuje marketingový mix a logistické procesy společnosti. Nejdůležitější vyhodnocené silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby jsou uvedeny ve SWOT analýze. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro společnost.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analyses the marketing and logistics area of the company Pletiva Dobrý and Urbánek s.r.o. To write up this bachelor thesis was used knowledge from professional literature and also were used internal information and materials of the company which were got by communication with company employees. This thesis is divided into two parts. The first part provides theoretical bases of marketing and logistics. The second part characterizes the company and applies selected analysis which are used to analysing internal and external environment of the company. Then the thesis describes marketing mix and logistics processes. The most important evaluated strengths, weaknesses, opportunities and threats are provided in a SWOT analysis. Last chapter contains recommendation for company.
Klíčová slova
vnější prostředí, vnitřní prostředí, marketingový mix, logistické procesy, firma
Klíčová slova v angličtině
external environment, internal environment, marketing mix, logistical processes, company
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje marketingovou a logistickou oblast společnosti Pletiva Dobrý a Urbánek s.r.o. Pro zpracování této práce bylo využito poznatků z odborné literatury. Dále bylo čerpáno z interních informací a materiálů společnosti. Ty byly získané komunikací s jejími zaměstnanci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou uvedena teoretická východiska o marketingu a logistice. Druhá část práce se zabývá charakteristikou společnosti a následnou aplikací vybraných analýz, které slouží pro zanalyzování vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Následně práce popisuje marketingový mix a logistické procesy společnosti. Nejdůležitější vyhodnocené silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby jsou uvedeny ve SWOT analýze. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro společnost.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analyses the marketing and logistics area of the company Pletiva Dobrý and Urbánek s.r.o. To write up this bachelor thesis was used knowledge from professional literature and also were used internal information and materials of the company which were got by communication with company employees. This thesis is divided into two parts. The first part provides theoretical bases of marketing and logistics. The second part characterizes the company and applies selected analysis which are used to analysing internal and external environment of the company. Then the thesis describes marketing mix and logistics processes. The most important evaluated strengths, weaknesses, opportunities and threats are provided in a SWOT analysis. Last chapter contains recommendation for company.
Klíčová slova
vnější prostředí, vnitřní prostředí, marketingový mix, logistické procesy, firma
Klíčová slova v angličtině
external environment, internal environment, marketing mix, logistical processes, company
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybranou společnost.
Popište procesy spojené s činností společnosti.
Analyzujte marketingový mix společnosti.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybranou společnost.
Popište procesy spojené s činností společnosti.
Analyzujte marketingový mix společnosti.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
Drahotský, I., & Řezníček, B. (2003). Logistika: procesy a jejich řízení. Brno, Česko: Computer Press.
Světlík, J. (2005). Marketing - cesta k trhu. Plzeň, Česko: Aleš Čeněk.
Zamazalová, M. (2010). Marketing. (2. vyd.). Praha, Česko: C. H. Beck.
Seznam doporučené literatury
Drahotský, I., & Řezníček, B. (2003). Logistika: procesy a jejich řízení. Brno, Česko: Computer Press.
Světlík, J. (2005). Marketing - cesta k trhu. Plzeň, Česko: Aleš Čeněk.
Zamazalová, M. (2010). Marketing. (2. vyd.). Praha, Česko: C. H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka úvodem své prezentace představila téma své práce Obchodní činnost pletiva Dobrý. Studentka představila společnost, následně vlastní analytickou činnost, metodiku vlastního výzkumu a prezentaci ukončila vlastní návrhovou částí. Ta byla taktéž základem diskuse s komisí a z níž vyplynuly další dotazy.